עו"ד יודי לוי ואפי ארזי מצטרפים לקבוצת השליטה באל-על: תמי בורוביץ' תרכוש עבורם מניות

בורוביץ' תממש האופציה לרכישת יתרת מניות כנפיים מכור לפי מחיר של 10.47 דולר למניה ובהיקף כולל של 6.3 מיליון דולר

תמר מוזס-בורוביץ', אשתו של דדי בורוביץ', הודיעה היום לכור כי תממש את זכותה לרכוש ממנה את יתרת המניות של חברת כנפיים , שאחזקתה המרכזית היא אל-על , תמורת מחיר כולל של 6.3 מיליון דולר.

את המניות רוכשת בורוביץ' עבור חברת א.ל נכסי תעופה, שבבעלות משותפת של עו"ד יודי לוי ובני משפחתו של אפי ארזי, והיא תעביר להם את המניות במועד השלמת עסקת המכירה.

זאת לאחר שלפני כחודש רכשה בורוביץ' עבור המשפחה 4.96% ממניות כנפיים מכור תמורת 7.43 מיליון דולר, לפי שווי של 10.47 דולר למניה, והגדילה את אחזקת הזוג בורוביץ' בכנפיים ל-13.82%, ואת אחזקתו של איזי בורוביץ', אחיו של בעלה, ל-14.62%.

המניות שעל רכישתן הודיעה בורוביץ' היום, כ-602.2 אלף במספר, מהוות כ-4.2% מהונה המונפק של כנפיים. בחתימת ההסכם עם כור לפני חודש ניתנה לבורוביץ' האופציה לרכישת יתר המניות המוחזקות ע"י כור במחיר זהה, תוך פרק זמן של 30 יום.

עם מימוש האופציה יחזיקו בני משפחת בורוביץ' ובעלי השליטה המשותפים להם, בהם גם א.ל נכסי תעופה, ב-55.9% מהונה המונפק של כנפיים.

סגן יו"ר מועצת המנהלים של כנפיים, הפרופסור איזי בורוביץ', המשמש גם כיו"ר מועצת המנהלים של אל-על, אמר כי כניסתם של עו"ד לוי ושל בני מספחת ארזי לקבוצת בעלי השליטה בחברת כנפיים מהווה הבעת אמון באל-על ובתעשיית התעופה הישראלית. בורוביץ' הוסיף כי מיד עם השלמת העסקה יצורף עו"ד לוי כחבר במועצת המנהלים של כנפיים ושל אל-על.