לידקום מוסיפה להתרחב: חתמה על חוזים חדשים בהיקף של 21.5 מיליון דולר

מדובר בהזמנות מלקוחות קיימים במערב ובמזרח אפריקה ובמזרח אירופה * ההזמנות יבנו את צבר ההזמנות של החברה ל-2008

לידקום (סימול: LEAD), העוסקת באינטגרציה של פתרונות תקשורת, הודיעה היום (ד') כי זכתה במספר חוזים חדשים באזור מזרח ומרכז אירופה, המזה"ת ואפריקה (CEEMEA) בסכום כולל של 21.5 מיליון דולר. החברה תכיר בהכנסות מפרויקטים אלו במהלך השנה הנוכחית והבאה, תוך שההזמנות הללו יבנו את צבר ההזמנות של לידקום לשנה הבאה.

לידקום, הנסחרת בבורסה המשנית בלונדון (AIM), ציינה כי ההזמנות נתקבלו מלקוחות קיימים, אשר הינם מפעילים אזוריים במערב ובמזרח אפריקה ובמזרח אירופה. מרבית ההזמנות החדשות נוגעות לאספקת פתרונות מוכללים ("Turn key"), וכוללות את כל העבודות והשירותים הנוגעים להקמה של אתרי תקשורת.

לידקום תספק בנוסף גם את מוצר ה-CoW, כלומר Cell-on-Wheels, המאפשר פריסה מהירה וגמישה של רשת זמנית, כך שהמפעילים יוכלו להתחיל ולספק שירותים מיידים בטרם הושלמה פריסת הרשת הקבועה.

לדברי אריק אלקלעי, מנכ"ל לידקום, "ההכנסות החוזרות והזמנות ההמשך מלקוחות קיימים של החברה הינן עדות ליכולות הביצוע של לידקום ולמקצועיות שלה, כמו גם לחוזקה ומעמדה של החברה בשווקים צומחים אלו. הזמנות אלו מחזקות את ביטחוננו בעמידתנו ביעדים השאפתניים שהצבנו לעצמנו לשנת 2007, ואף למעלה מכך".

נזכיר כי בחודש אפריל דיווחה החברה על חתימה על הסכם העקרונות לרכישת חברה אירופית פרטית , שאף היא מהווה מאמץ נוסף של החברה להרחיב את החדירה שלה במדינות ה-CEEMEA.