החברה הביטחונית הדס נכנסת לדרום אמריקה: תספק מערכות ההגנה ב-15 מיליון דולר

החברה תספק את המערכות לענקית האנרגיה הברזילאית פטרובראס * ההתעניינות של חברות אנרגיה בינלאומיות במוצרי הדס גוברת על רקע איומי הג'יאהד וגורמי פשע מקומיים

טכנולוגיות ישראליות שפותחו בהרצליה על-ידי חברת הטכנולוגיה הדס מערכות גילוי ופענוח ישמשו את ענקית האנרגיה הברזילאית פטרובראס. ההסכם הינו לשיתוף פעולה והתקנת מערכות הגנה על צינורות הובלת הגז של החברה בדרום אמריקה. שווי ההסכם הכולל עם החברה מוערך בלמעלה מ-15 מיליון דולר במשך 3 שנים.

השבוע קיימה משלחת פטרובראס בראשות מנהל התפעול של החברה ביקור גומלין בישראל, לישיבות עבודה במטה משרדי הדס ורפאל, זאת כחלק מהשלמת ההיערכות להתקנתה של מערכת ההגנה לאורך קווי הובלת הגז של פטרובראס בדרום אמריקה. צוותים ישראליים של הדס ייצאו לברזיל בתחילת חודש ספטמבר על מנת להתקין את מערכת ההגנה.

חברת הדס מתמחה בהגנה על צינורות גז, נפט ומתקני תשתית מעל ומתחת לקרקע, באמצעות מערכות עיבוד אות ואלקטרוניקה מתקדמות המזהות בזמן אמת כל פעילות חריגה בקרבת המתקן המוגן, ומספקת למרכז השליטה בזמן אמת התראה מדויקת על מהות החריגה ומיקומה.

בין השאר, החברה מספקת את הציוד לגופים ממשלתיים ואזרחיים בישראל ובעולם. הדס משתפת פעולה עם רפאל בשיווק מוצריה בארץ ובעולם.

בעקבות האיומים ההולכים וגוברים מצד הג'יהאד עולמי וגורמי פשע מקומיים במדינות שונות לפגיעה בתשתיות אנרגיה חיוניות על מנת לשתק את הכלכלה העולמית, הולכת וגוברת ההתעניינות של חברות אנרגיה בינלאומיות במערכות ההגנה הייחודיות והמתקדמות של הדס אשר נותנות מענה הגנתי - מבצעי מלא לתרחישי האיום השונים.

גיל פוגוזליץ, מנכ"ל חברת הדס: "בעידן האיומים הגלובאליים מצד גורמי פשע וג'יהאד עולמי על מתקני תשתית ואנרגיה, הדס מוכיחה כי ניתן לספק לאיומים אלה מערכת הגנה חכמה, יעילה וזולה יחסית".