התכוף מדווחת על הגדלת צבר הזמנותיה ב-25.5 מיליון שקל

לקוחה טורקית הגדילה הזמנת ייצוא מיכליות תדלוק ב-9 מ' ש' * החברה למשק וכלכלה הגדילה הזמנת כבאיות ב-5 מ' ש' * IDE הזמינה ביצוע עבודות למתקני התפלה ב-11.5 מ' ש'

חברת התכוף הודיעה היום על הגדלת צבר ההזמנות שלה ב-25.5 מיליון שקל. תחילה דיווחה כי לקוחה טורקית שלה, שעל הזמנותיה דיווחה בנובמבר אשתקד, הגדילה את ההזמנה לייצוא מיכליות תדלוק בכ-9 מיליון שקל נוספים. המיכליות הנוספות צפויות להיות מסופקות עד סוף 2007.

בנוסף דיווחה החברה, המייצרת מוצרי מתכת בהם מיכליות, נגררים וקונסטרוקציות, כי בהמשך לזכייתה במכרז לאספקת כבאיות לשריפות יער לתקופה של 3 שנים, הודיעה לה החברה למשק וכלכלה על כוונתה להגדיל את ההזמנה הראשונית של כבאיות בהיקף של כ-5 מיליון שקל ל-9 מיליון שקל בסך הכל.

התוספת השלישית לצבר ההזמנות היא הזמנה חדשה, המגיעה מ-IDE, אשר נשלטת באופן שווה ע"י דלק וכי"ל . IDE, לשעבר הנדסת התפלה, הזמינה מהחברה ביצוע עבודות מתכת למתקני התפלה בהיקף של כ-11.5 מיליון שקל. העבודות צפויות להסתיים במהלך המחצית השנייה של 2008.

שמעון שחם, מנכ"ל החברה, מוסר כי קבלת ההזמנות לעיל מגדילה את צבר העבודות של החברה ומוכיחה את מגוון יכולות הביצוע שלה ואת הביקוש המתמשך למוצריה בארץ ובחו"ל.

התכוף פועלת בשני מגזרים: הרכב והפרוייקטים. החברה פועלת במסגרת האסטרטגיה העיסקית להקים שיתופי פעולה בתחום הרכב, כשבשנה שעברה הוקמה השותפות עם חברת שביט ונחתם הסכם עם רפאל, ולפני שבועיים דווח על הקמת חברה משותפת עם חברת איזי יוגב. כל הפעילויות במגזר הרכב עוסקות בתכנון, ייצור, הרכבה ותחזוקה של כלי רכב ייעודיים לשימושים אזרחיים וצבאיים.