בובליל מאשים: חקשורי מסרב להחזיר לי הלוואה בסך 3.4 מיליון שקל

חברת בטסמן שבבעלות בובליל תובעת את חברת TWINSTEAD INVESTMENT, הנשלטת ע"י ניסן חקשורי ואחיו עזרא חקשורי

נמשך המאבק המשפטי בין ניסן חקשורי למשה בובליל, שותפים לבעלות בקבוצת קלאב הוטל. היום (א') הוגשה לביהמ"ש המחוזי בת"א תביעה בסך 3.43 מיליון שקל על-ידי חברת בטסמן שבבעלות בובליל וחקשורי נגד חברת TWINSTEAD INVESTMENT, חברה זרה המאוגדת באיי הבתולה הבריטיים והנשלטת על-ידי חקשורי ו/או אחיו, עזרא חקשורי.

זאת, בטענה להפרה נמשכת ובוטה של הסכם הלוואה שנכרת בין הצדדים באוגוסט 99', שבמסגרתו הילוותה בטסמן לנתבעת 2.2 מיליון שקל.

לדברי בטסמן, באמצעות עו"ד רון ברקמן, הנתבעת התחייבה להשיב לה את ההלוואה בתשלום אחד עד לאוגוסט 2000. ואולם, עד היום שולם סך של כ-112 אלף שקל בלבד בנובמבר 2000.

בתביעה שהוגשה בסדר דין מקוצר, נאמר כי בדצמבר 04' מסרה בטסמן לנתבעת התראת פירוק ובה דרשה כי ישולם לה עד סך של כ-3 מיליון שקל. ואולם, הנתבעת לא השיבה להתרעות הפירוק שנשלחו אליה.

לפי כתב התביעה, בא כוח הנתבעת טען כי מקור ההלוואה בעסקה סיבובית, ולמעשה מדובר במשיכות כספים של ניסן חקשורי מבטסמן - לפיכך ממילא החוב הוא של חקשורי ולא של הנתבעת.

לדברי בטסמן, הנתבעת גמרה בדעתה שלא להשיב את החוב, והיא מתנערת מחובותיה לפי הסכם ההלוואה. עוד מציינת התובעת כי יש לה חשש, לפיו ניסן חקשורי ביצע פעולות הגובלות במירמה להברחת רכוש החברה ונכסיה, דבר שעשוי להקשות על גביית החוב. טרם הוגשה בקשת רשות להתגונן.

בין חקשורי ובובליל מתקיים סכסוך, במסגרתו הגיש חקשורי נגד בובליל ופרמייר קלאב (חברה המחזיקה ברשת קלאב הוטל בבעלות משותפת של חקשורי ובובליל והנשלטת ע"י בובליל) תביעה בסך כ-95 מיליון שקל המגיעים לו, לטענתו, מכוח הסכם עם בובליל, שאושר ע"י פרמייר. בשבוע שעבר הגיש חקשורי לבית המשפט המחוזי בת"א תביעה בסך כ-32 מיליון שקל נגד בנק הפועלים בטענה כי הבנק התרשל בכך שאיפשר לבובליל לגזול מחשבון ני"ע שלו ני"ע סחירים בשווי של כ-24.5 מיליון שקל. (ת.א. 2034/07).