בצל חקירת המשטרה: אביגדור קלנר עוזב את פולאר השקעות ויוצא לדרך עצמאית

קלנר: "החקירה שאליה נקלעתי, הגיעה בעיתוי לא נוח, אך מאחר שאני מאמין בלב שלם בחפותי, איני מתכוון לדחות או לעכב את תוכניותיי" * בעל השליטה החדש, איל הנדל"ן האמריקני ז'יל פלדמן, יחליף את קלנר כיו"ר

אביגדור קלנר, יו"ר ומנכ"ל פולאר השקעות , פורש מהחברה, על רקע תוכניותיו האישיות לפתח עסקים עצמאיים בארץ ובחו"ל.

נזכיר כי בראשית יוני הודיע קלנר על יציאתו לחופשה והשעייתו מכל תפקידיו בחברה, בעקבות החקירה שנפתחה נגדו בחשד לשימוש במידע פנים. על-פי החשדות, סיפק קלנר מידע, על החברות שאליהן הוא מקורב, לקובי בן-גור, לשעבר יו"ר פלאפון, והשניים התחלקו ברווחים שנבעו כתוצאה משימוש במידע זה.

נציין עוד שבסוף 2006 נחתמה עסקת העברת השליטה בפולאר השקעות לאיל הנדל"ן האמריקני, ז'יל פלדמן. פלדמן שיהפוך ליו"ר החברה, אף מינה את דובי וייס למנכ"ל החברה, והוא זה שאמור להוביל את התפתחותה העסקית, בעיקר בתחום הנדל"ן.

קלנר מסר בתגובה: "אין זה סוד כי מזה זמן אני מתכנן לצאת לדרך עסקית חדשה, הקשורה לפיתוח עצמאי של מיזמים רחבי היקף בארץ ובחו"ל (לרבות בתחום הנדל"ן). כניסתו של ז'יל פלדמן לפולאר, תוך כוונה למקד אותה במגזר הנדל"ן, האיצה תוכניות אלו.

החקירה שאליה נקלעתי, בגלל נסיבות שאני מנוע מלפרט, הגיעה בעיתוי לא נוח, אך מאחר שאני מאמין בלב שלם בחפותי, איני מתכוון לדחות או לעכב את תוכניותיי לצאת לדרך חדשה במועד הנכון והמתאים לי.

אני מאחל דרך צלחה לפלדמן, אשר מעתה יהנה גם הוא מהחברות, הניסיון והמקצוענות של יצחק שרם ויאיר פודים. כמו כן, אמשיך לשמש כיו"ר קבוצת אורדן תעשיות ואסייע לחברה ככל שיידרש".