מרקסטון השלימה את המו"מ למכירת דפי זהב ל-BCM לפי שווי 215 מיליון דולר

מרקסטון רכשה את דפי זהב לפני 3 שנים לפי שווי של 100 מיליון דולר שכלל גם חובות * בתחילת החודש התפרסם כי מרקסטון מוכרת את חברת זרעים גדרה לפי שווי של כ90-100 מיליון דולר

חודש וחצי לאחר שהודיעה כי היא מנהלת מו"מ למכירת דפי זהב, הודיעה היום קרן ההשקעות מרקסטון כי השלימה את האקזיט השני שלה לאחר שבתחילת החודש דווח על מכירת זרעים גדרה לפי שווי של 90-100 מיליון דולר.

קרן ההשקעות האוסטרלית בבקוק אנד בראון (BCM), עימה ניהלה החברה את המו"מ, הסכימה לרכוש את דפי זהב תמורת 123 מיליון דולר המשקף לחברה ערך של כ-215 מיליון דולר.

קב' דפי זהב כוללת את חברת דפי זהב וכן חברות נוספות, זאפ (אתר השוואת מחירים), rest (מדריך מסעדות), אתרים נוספים ו-55% מדן אנד ברדסטריט ישראל (חברת מידע עסקי).

מרקסטון, נזכיר, רכשה את דפי זהב ב-2004 תמורת 50 מיליון דולר כאשר החברה נשאה גם חוב שהביא את עלות הרכישה לכ-100 מיליון דולר.

יו"ר מרקסטון אליוט ברוידי: "מאז שרכשנו את קבוצת דפי זהב ב-2004 היינו פעילים ותמכנו בחברה ובתוכניות הצמיחה שלה. קבוצת דפי זהב המשיכה להתפתח ולהבשיל ועתה היא מתקדמת לשיאים חדשים תחת בעלות מצויינת".

רון לובש ואמיר קס, מנכ"לים משותפים של מרקסטון אמרו: "מרקסטון יצרה והפעילה בהצלחה אסטרטגיה ברורה וממוקדת בקבוצת דפי זהב ויצרה ערך למשקיעיה באמצעות בעלות פעילה". מנכ"ל דפי זהב, ניר למפרט: "מרקסטון הייתה בעלים מצוין - הגיע הזמן להעברת הבעלות ממרקסטון ל-Babcock & Brown, קבוצה גלובלית אשר תספק תמיכה חזקה להמשך הצמיחה.