שמח בחברת החשמל: הוועד נעל את משרדו של מנהל כוח-האדם במחוז דרום

"המנהל הזה לא משתף פעולה עם הועד ומתנהל באופן חד-צדדי", אישר היום גורם בוועד העובדים

כשעומס החום ומעט הרזרבות מאיימים לאחרונה על משק החשמל, בחברת החשמל עסקים כרגיל: ל"גלובס" נודע כי ועד העובדים במחוז דרום נעל אתמול בשלשלאות את מתחם מחלקת כוח האדם ולא אפשר את הכניסה אליו. הרקע לתקרית: חוסר רצונו של עופר אלסטר, סגן מנהל המחוז לכוח אדם, לאשר מינוי או להתאים את תנאי המכרז, לעובדת שהוועד חפץ כנראה ביקרה. מדובר בתפקיד מנהל/ת מחלקת פרט במחוז, שלטענת ההנהלה עדיין לא הועברה טיוטה לדרישות הקדם של המכרז לוועד העובדים. "על פי נוהלי החברה, טיוטה כזו צריכה לקבל את הסכמת הוועד. לאחר קבלת ההסכמה, יתנהל מכרז, לפי הנהלים הקבועים בחברה", מסרו היום בהנהלה. לטענת סגנית הדוברת, יעל נאמן, מברור העניין מסתבר כי ישנם חילוקי דעות בין מנהל כוח אדם לבין הוועד ואשר למינוי המדובר "זה בבחינת רתימת העגלה לפני הסוסים".

בעקבות פניית מנהל המחוז, שלמה סבג, פתחו העובדים את המתחם ואפשרו לעובדי המשרד להמשיך בעבודתם, אולם הותירו את דלתו של אלסטר סגורה. מזכירתו של אלסטר מסרה כי הוא "בחופשה", אולם בהנהלה מעריכים כי פגישותיו התקיימו היום כרגיל, במתקני החברה מחוץ לת"א.

"המנהל הזה לא משתף פעולה עם הועד ומתנהל באופן חד- צדדי", אמר היום גורם בוועד העובדים. יו"ר הועד הארצי, מיקו צרפתי, סירב להתייחס לידיעה בנימוק כי מדובר בעניין פנימי. מההנהלה נמסר כי חילוקי הדעות ילובנו בפגישה שתתקיים בין נציגות העובדים להנהלת המחוז.