סקופ מביעה אמון במניותיה: תבצע רכישה חוזרת של המניות בהיקף של 30 מיליון שקל

המניה מזנקת ביותר מ-4% * לאחרונה קיבלה החברה שורה של המלצות חיוביות מצד בתי השקעות מובילים, בין היתר על רקע כוונתה לגייס בנאסד"ק לפי שווי של 350-400 מיליון דולר

מניית סקופ מזנקת בבורסה ביותר מ-4% לאור החלטת דירקטוריון החברה לבצע רכישה עצמית של מניות החברה (BuyBack), במסגרת המסחר בבורסה, בהיקף של 30 מיליון שקל. סקופ הבהירה כי המניות שיירכשו יהפכו למניות רדומות כל עוד יוחזקו על ידי החברה.

נזכיר כי לאחרונה קיבלה החברה שורה של המלצות חיוביות מצד בתי השקעות מובילים, וזאת, בין היתר, על רקע כוונתה לגייס בנאסד"ק לפי שווי של 350-400 מיליון דולר. סקופ, העוסקת בתחום הלוגיסטיקה בענפי המתכות והפלסטיקה, הגישה בחודש שעבר לרשות ני"ע האמריקנית (ה-SEC) טיוטה לא פומבית של תשקיף ההנפקה.

לאחר הגשת התשקיף, העלו האנליסטים מ-IBI את מחיר היעד למניית החברה ל-130 שקל למניה, תוך שהם מעריכים כי הגיוס יוריד את רמת החוב הפיננסי נטו של החברה, שעומד נכון לסוף הרבעון הראשון על 540 מיליון שקל.

גם בפועלים סהר הצטרפו לא מזמן לאופטימיות סביב סקופ, והתחילו לסקר את המניה בהמלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 135 שקל. "פעילות החברה בארה"ב מוערכת על ידינו כבעלת פוטנציאל גידול לא מבוטל", אמרו האנליסטים, "וזאת על רקע תנאי שוק תומכים ובהתבסס על פעילותה של החברה בתחומי נישה כגון 'מוצרי השלמה' בנוסף ליתרונות ה-One Stop Shop והאספקה המהירה".