ליהמן ברדרס לאחר פגישה עם משקיעים זרים: ההתעניינות בבורסה הישראלית גדלה

האנליסטים: התעניינות הזרים במניות ישראליות היא הגבוהה ביותר מאז אביב 2007 * "המשקיעים מתמקדים כעת ב-3 מניות עיקריות: בנק דיסקונט, מכתשים אגן וכי"ל"

האנליסטים בבית ההשקעות ליהמן ברדרס נפגשו בשבוע שעבר עם זרים המשקיעים בבורסה בישראל, והגיע למסקנה כי "המשקיעים הזרים מתעניינים כעת יותר במניות ישראליות מכפי שהיו באביב. ההנחה שלנו מקבלת ביסוס מנתוני בנק ישראל שהעידו על גידול בהשקעות של הזרים בספטמבר".

למרות שהמעו"ף ברמת שיא כל הזמנים, בדומה למדדים מובילים אחרים ברבים מבין השווקים המתעוררים, האנליסטים מאמינים שהנתונים המאקרו-כלכליים ימשיכו לספק רוח גבית לשוק המניות הישראלי ויגרמו לעליות במניות המקומיות.

"ההבחנה העיקרית שלנו לאחר הפגישה עם המשקיעים היא כי הם מתמקדים כעת ב-3 מניות עיקריות: בנק דיסקונט, מכתשים אגן וכי"ל. אנו מסכימים עם המשקיעים ואנו מסקרים כל אחת מהמניות הללו בהמלצת 'תשואת יתר'. גם מניית לאומי עליה אנו נותרים בהמלצת 'תשואת יתר', נותרת מועדפת עלינו".

בהתייחס למניית כי"ל, אמרו האנליסטים כי "המניה עלתה בחדות בחודש האחרון. מרבית הפעילות היא בגלל המומנטום החיובי של הסקטור על רקע הנפקת מניות אורלקלי בלונדון. כי"ל עלתה חזק בחודשים האחרונים, אך לא כמו מניות אחרות בענף כמו פוטאש או אורלקלי. אנו נותרים חיוביים באשר להמשך המגמה החיובית בכי"ל בשל המגמה בענף".