הירשזון לחוקרים: "אני מתבייש ללכת למכון כושר - אני מתבייש רק מדבר אחד: גנב"

"ידיעות אחרונות" פירסם תמליל של חקירת שר האוצר לשעבר * פרקליטו של הירשזון, עו"ד יעקב וינרוט: "אנחנו לא מגיבים" * מאיפה הכסף? "בני עופר היה תומך בי ודואג לכל מחסורי" - וגם מאיטליה הרחוקה הגיעה עזרה

"ידיעות אחרונות" פירסם הבוקר (ב') את תמליל חקירת שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון; הצירוף "אני לא זוכר" חוזר על עצמו כמענה למאות שאלות שהציגו לו חוקרי המשטרה.

החוקר שואל: "ללכת למסעדת טורקיז, להוציא 1,495 שקלים מקופת הסתדרות העובדים הלאומית?"; הירשזון משיב: "א. אני לא יודע כמה אנשים היו באותה ארוחה; ב. אם עשיתי את זה באותו זמן, כנראה שזה היה סביר לעשות את זה".

ולתנועות ההון לחשבונו; החוקר שואל: "היו לך מקורות הכנסה נוספים (חוץ משכר כחבר כנסת)?"; הירשזון משיב: "בני (עופר הירשזון) היה תומך בי ודואג לכל מחסורי ואני לא רוצה לקרוא לזה מקור הכנסה. עזר בסכומי כסף גדולים, נתן לי כסף מזומן שאוכל לשלם דברים".

ולכסף "מהדודה"; עדה רוג'ריו עולה מהתמלול הביאה כ-10-15 אלף דולר בשנה. "לא חשבתי שאני צריך להצהיר על הסכומים שהיא הביאה לי," תומלל שר האוצר לשעבר.

להירשזון, נכתב ב"ידיעות אחרונות" חשוב בעיקר מתדמיתו הציבורית: "הפסקתי להתעמל, אני מתבייש ללכת למכון כושר. אני מתבייש רק מדבר אחד: גנב, גנב, גנב. אני מתבייש", תומלל הירשזון.

פרקליטו של אברהם הירשזון, עו"ד יעקב וינרוט, אמר ל"ידיעות אחרונות": "לא קיבלנו עדיין שום חומר, אנחנו לא מגיבים".