קובי מור הוא מועמד שר התחבורה שאול מופז לתפקיד מנהל רשות שדות התעופה

מור סיים את תפקידו ברשות לפני כ-3.5 שנים, בשל חילוקי דעות מקצועיים עם המנכ"ל דאז, גבי אופיר

קובי מור (55) הוא המועמד של שר התחבורה, שאול מופז, לתפקיד מנהל רשות שדות התעופה. לאחר ההתייעצות עם הנהלת הרשות, יובא המינוי לאישור הממשלה.

מור ניהל במשך שנים רבות את נמלי התעופה בן-גוריון, עובדה ואילת, בעבר שימש בתפקיד מנהל חטיבת התפעול ומבצעי הקרקע בנתב"ג, ואף הקים את האגף לשירות לנוסע בנתב"ג.

מור סיים את תפקידו ברשות לפני כשלוש שנים וחצי בשל חילוקי דעות מקצועיים עם המנכ"ל דאז, גבי אופיר. לדברי מופז, הוא החליט לבחור במור, כמי שיש לו ניסיון רב ברשות שדות התעופה הוא בעל יכולות מוכחות.

מור ימונה לתפקידו לאחר שמופז החליט לפני כשלושה חודשים להדיח מתפקידו את מנהל הרשות הקודם אלוף (מיל.) גבי אופיר, בעקבות חילוקי דעות קשים בין אופיר לבין דירקטוריון הרשות. ועדת האיתור שמינה מופז לפני כחודשיים המליצה על שני מועמדים נוספים סגן מנהל הרשות ומנהל הרשות בפועל, שמואל קנדל וניצב בדימוס יעקב רז, בהתאמה. בעקבות בחירתו של מור, ביקש מופז מקנדל להישאר בתפקיד סגן המנהל.

מור מקבל לידיו את תפקיד מנהל הרשות לאחר תקופה סוערת, שהתאפיינה בסכסוכים בין כל הגורמים הקשורים לנמל התעופה בן גוריון. בתקופת כהונתו של אופיר האשים משרד התחבורה את הרשות ובמיוחד את אופיר בהזנחת הנושא הבטיחותי.