גאון אגרו השלימה את רכישת 15% הנותרים במניות חברת הכוכב תמורת 2 מיליון שקל

עם השלמת הרכישה, מחזיקה גאון אגרו ב- 100% ממניות הכוכב * מחיר העסקה נקבע לפי שווי חברה של 16 מיליון שקל

גאון אגרו תעשיות , מקבוצת גאון אחזקות , הודיעה היום על השלמת רכישת 15% הנותרים במניות חברת הכוכב מחברת רימון, שנמצאת אף היא בבעלות גאון אגרו, תמורת כ-2 מיליון שקל. עם השלמת הרכישה, מחזיקה גאון אגרו ב- 100% ממניות הכוכב. מחיר העסקה נקבע לפי שווי חברה של 16 מיליון שקל.

לדברי מוטי דבי, מנכ"ל גאון אגרו, "רכישת הכוכב, אשר נמצאת בתהליך צמיחה שמתבטא בנתוני מכירות ותוצאות עסקיות טובות במשך שלוש השנים האחרונות, מהווה חלק ממהלך אסטרטגי לביסוס מובילותה של גאון אגרו בתחום תעשיית תשתיות המים והולכת נוזלים." דבי הוסיף, כי השלמת רכישת 100% מהון המניות של החברה, מרחיבה את אפשרויות גאון אגרו להמשיך ולפתח את הכוכב לתחומי פעילות נוספים ובעיקר לפיתוח הפעילות בשווקים בחו"ל.

הכוכב עוסקת בייצור ושיווק של מגופים לתעשייה, לחקלאות ולכיבוי אש, ייצור ושיווק מגופי פרפר, מגופי טריז, מגופים הידראולים ואלחוזרים לתעשייה, חקלאות וכיבוי אש. חברת הכוכב הינה ספקית קבועה של חברת מקורות, חברת חשמל, מפעלי ים המלח, רותם דשנים, ברום, מפעלי תעשייה ובתי מסחר רבים.

גאון אגרו תעשיות היא חברה ציבורית, בניהולו של מוטי דבי, המרכזת את פעילות גאון אחזקות בתחומי תעשיות המים. החברה מרכזת פעילות סינרגטית של חברות העוסקות בניהול וייזום פרויקטים לצד חברות תעשייתיות-יצרניות בתחום תשתיות המים, (כגון צינורות המזרח התיכון, שגיב, הכוכב, רימון, פלסים ומצרפלס), שילוב המאפשר לה להוביל פרויקטים מרכזיים בתחומים אלה. בעלי המניות בחברה הינם: גאון אחזקות 50.11%, עוז עתיד 9.67%, משפחת פקטור מגרמניה, המיוצגת בישראל על ידי זיו גבע 19.53%. יתר האחזקות נמצאות בידי הציבור.