אילן בן-דב מגדיל השקעותיו בנדל"ן: רכש מניות אזורים ב-13 מיליון שקל והפך לבעל עניין

אתמול טיפסה מניית אזורים ב-2.9% * בן-דב מחזיק כעת ב-5.63% מהחברה * גם מניית טאו ריכזה אתמול ענין רב ועלתה ב-4.1% במחזור ער במיוחד

מניית אזורים שבשליטת שעיה בוימלגרין רשמה אתמול עלייה של 2.9% בבורסה בתל-אביב, ואתמול בערב התבררה, לפחות באופן חלקי, הסיבה לכך. אילן בן דב, בעל השליטה בטאו תשואות , המשיך להרחיב את אחזקות הנדל"ן שלו. אזורים הודיעה אתמול (ד') כי טאו רכשה אתמול בבורסה מניות שלה תמורת 13.3 מיליון שקל, וכעת היא מהווה בעל ענין עם שיעור אחזקה של 5.63% בחברה.

טאו רכשה כ-219 אלף מניות אזורים במחיר של 60.8 שקל למניה. נציין כי מחיר המניה בפתיחת המסחר עמד על 60.42 שקל, ועד לנעילה טיפס, כאמור, ב-2.9% ל-62.17 שקל.

אתמול ריכזה מניית טאו ענין בבורסה בת"א ורשמה עלייה של 4.1% במחזור ער במיוחד. בתחילת החודש ביצע בן דב עסקת מניות במטרה להשאיר את מניית דרבן במדד ת"א100. במסגרת העסקה רכשה טאו תשואות מניות דלק נדל"ן (מה שעזר גם לה להישאר במדד) ובתמורה מכרה לה כ-2 מיליון מניות דרבן וכן מניות של החברה הבת של דלק נדל"ן, DGRE, הנסחרת בבורסת לונדון.

ביחד עם אליעזר פישמן מכר בן דב 5 מיליון מניות דרבן - 9.5% מהון החברה, תמורת 81 מיליון שקל. כפועל יוצא, ירדה החזקת בעלי העניין בחברה מ-84.5% ל-75%, ובכך מילאה המניה את התנאי להישארות המניה במדד.

גם בסקטורים אחרים מגדיל בן דב את החזקותיו: שלשום הודיעה חברת הטלקומוניקציה לידקום (LEAD.L) כי טאו תשואות הגיעה להחזקה של 3.55% בלידקום. על פי כללי המסחר בלונדון, החזקה זו מגדירה את מי שעומד מאחוריה כבעל ענין.