באפריקה ישראל ממשיכים לחפש את היורש: נדב גרינשפון מונה למ"מ מנכ"ל זמני

[לאתר המעו"ף] המינוי - בהתאם להערכות המוקדמות; גרינשפון מכהן כמנכ"ל הפעילות הפרטית של לבייב ומשמש כיו"ר ודירקטור של חברות בקבוצה

באפריקה ישראל ממשיכים לחפש את היורש לארז מלצר; היום הודיעה הקבוצה שבשליטתו של לב לבייב כי נדב גרינשפון ימונה למ"מ המנכ"ל כמינוי זמני. זאת, לאחר שמנכ"ל אפריקה ישראל לשעבר, ארז מלצר פרש במפתיע לפני חודש לאחר שנה וחצי בתפקיד. מינויו של גרינשפון, מנהל הפעילות הפרטית, בוצע על פי ההערכות המוקדמות.

המינוי של גרינשפון, מנכ"ל קבוצת לבייב ויו"ר ודירקטור בחברות הנמנות על קבוצת אפריקה ישראל, יהיה בתוקף עד למינוי מנכ"ל קבוע לחברה. במסגרת פעילותו בקבוצת לבייב שימש גרינשפון קודם לתפקידיו הנוכחיים, כסמנכ"ל בחברת תקשורת הפועלת במזרח אירופה. בעברו, ניהל גרינשפון את המחלקה הכלכלית במשרד ראיית החשבון זוהר את זוהר.

מלצר, המנכ"ל הקודם, סיים את תפקידו על רקע "הבדלי גישות מהותיים ביחס לתפיסת הניהול של החברה". בתקופה שבה ניהל את אפריקה, שינה מלצר את המתודולוגיה של הקבוצה והותיר בה את חותמו. הוא הוציא אל הפועל מספר מהלכים מהותיים והחליף באופן שיטתי את מרבית המנהלים באנשים שיתאימו לחזון הגלובלי שגיבש.