בשם האב: רונה דנקנר מועסקת כרפרנטית בדסק"ש בעלות שכר חודשית של 27 אלף שקל

דנקנר הבת, בשנות ה-20 הראשונות לחייה, היא "בעלת ניסיון מקצועי רלוונטי, שאותו רכשה במקומות עבודה קודמים ובמסגרת שירותה הצבאי", נכתב בהודעת החברה

שושלת דנקנר ממשיכה את דרכה בעולם העסקים. רונה דנקנר, בתו הבכורה של נוחי דנקנר, החלה לעבוד בדיסקונט השקעות (דסק"ש) בניהולו של עמי אראל. דסק"ש היא חברה בת של אי.די.בי שבבעלותו של נוחי דנקנר.

המידע לגבי מינויה של דנקנר פורסם בשל חוקי רשות ניירות ערך המחייבת לחשוף מידע על מינויים או עסקאות שיש בהם פוטנציאל לניגודי עניינים, בשל מעורבות או קשר של בעלי העניין. בעוד חמישה שבועות תתקיים אסיפת בעלי המניות של דסק"ש, ובה יוחלט אם לאשר את תנאי העסקתה של דנקנר הצעירה. תנאי העסקתה אמנם עדיין לא אושרו, אך היא החלה בתפקידה כבר בחודש שעבר (ינואר).

דנקנר הצעירה תזכה לחבילת שכר והטבות הכוללות שכר חודשי של 17 אלף שקל, הוצאות רכב בסך 3,000 שקל, טלפון נייד, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח מנהלים וקרן השתלמות. סך עלות השכר מוערכת בכ-27 אלף שקל בחודש, קרי 324 אלף שקל בשנה.

למרות המידע המפורט על תנאי השכר בהודעת החברה, מהות התפקיד אותו תמלא דנקנר אינו מפורט, אלא מצוין כי תמונה ל"רפרנטית לחברות בנות". נציין כי מדובר בתפקיד חדש, ובמילים אחרות נפתח תקן חדש לתפקיד בעבור המינוי של דנקנר הבת.

דנקנר בת ה-24 סיימה לימודי מנהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה, ולפי הודעתה של דסק"ש היא "בעלת ניסיון מקצועי רלבנטי, שאותו רכשה במקומות עבודה קודמים ובמסגרת שירותה הצבאי".

דסק"ש היא חברת אחזקות המשתייכת כאמור לקונצרן אי.די.בי. בין החברות בהן היא מחזיקה ניתן למצוא את כור, שופרסל, סלקום ונכסים ובנין.

כאמור, רונה דנקנר היא בתו הבכורה של נוחי דנקנר, שמראה לראשונה כוונות להכניס את דור ההמשך למעורבות בחברה, ואולי אף לסמן יורשת לעתיד לבוא.

אנשי עסקים מרכזיים כבר סימנו את הדור הבא שלהם והכניסו אותם לתפקידים מרכזיים בחברה. לדוגמה, לב לבייב מעסיק את שתי בנותיו צביה ורותי לבייב בתפקידים מרכזיים באפריקה ישראל, בנו של יצחק תשובה אלעד מונה בשנה שעברה לסגן יו"ר קבוצת דלק וגם שרי אריסון מינתה באחרונה את בנה ג'ייסון כמנכ"ל הקרן המשפחתית.

דנקנר בת ה-24 סיימה לימודי מנהל עסקים בבינתחומי בהרצליה, ולפי הודעת דסק"ש היא "בעלת ניסיון מקצועי רלבנטי, שרכשה במקומות עבודה קודמים ובמסגרת הצבא".