קרנות הפנסיה הוותיקות החליטו למכור 3 קומות בבית גיבור בת"א

לפי הערכות בשוק, שווי שלוש הקומות הוא 5.5 מיליון ד' * תוכנית ההשבחה המקיפה של עיריית ת"א שמתוכננת למתחם יתאפשר להפוך את הבניינים גם לבנייני מגורים ודירות נופש

קרנות הפנסיה הוותיקות הודיעו היום שהן מעמידות למכירה שלוש קומות משרדים בבניין בית גיבור, שבמתחם מנשיה בתל אביב, שם ממוקמים גם בית הטקסטיל ובית התעשיינים.

הקרנות, שכוללות בין היתר את קרן מבטחים הוותיקה, קרן מקפת הוותיקה, קרן הגמלאות המרכזית, קרן פועלי בניין, קרן פועלים חקלאיים וקרן אגד, הודיעו שיפנו בימים הקרובים את משרדיהן, שמתפרשים על שלוש קומות בבניין. מועד הגשת המעטפות הוא 5 בפברואר. לפי הערכות בשוק שווי שלוש הקומות הוא 5.5 מיליון דולר.

פינוי המשרדים נעשה במסגרת איחוד תפעולי של קרנות הפנסיה והעברתן לבית אחד במגדל היובל של קרית הממשלה בדרך מנחם בגין בתל אביב. מימוש זה מצטרף לשורה של נכסים שמומשו לאחרונה על ידי הקרנות תוך ניצול הגאות בשוק הנדל"ן בתל אביב והמחסור הקיים בשטחי משרדים.

שלוש הקומות שמתפנות משתרעות על פני 3,300 מ"ר ברוטו כששטחן של שתי הקומות הראשונות הוא 847 מ"ר כל אחת ואילו שטחה של השלישית 1,606 מ"ר. המשרדים משקיפים אל חוף הים של תל אביב ואל נמל יפו ונחשבים אטרקטיביים לאור תוכנית ההשבחה המקיפה של עיריית תל אביב שמתוכננת למתחם, לפיה, יתאפשר להפוך את בנייני המשרדים גם לבנייני מגורים ודירות נופש.

בינתיים התקבל מספר רב של פניות בנוגע לאפשרות הרכישה של המשרדים במחירים גבוהים, כשהפוטנציאל הכלכלי הטמון במיקום המשרדים עומד במרכז תשומת לבם של המתעניינים.