חברת טלכור קיבלה הזמנה גדולה מחברת ASIS- PRO

על פי מקורות בענף, החברה שהזמינה את המוצרים הינה חברת סיסקו מערכות * מנכ"ל טלכור: "ספק הכוח 1548 מהווה פריצת דרך ומייצג את 30 שנות הניסיון בתחום."

חברת טלכור, מקבוצת טלכור טלכום , העוסקת בתכנון וייצור ספקי כוח ליישומים צבאיים, תקשורת ותעשייה, קיבלה הזמנה גדולה מחברת ASIS- PRO, כך נודע ל"גלובס". ההזמנה הנה למוצרי ה- STRONGBOX Front End שיותקנו במארזי ATCA מתוצרת ASIS. על פי מקורות בענף, החברה שהזמינה את המוצרים הינה חברת סיסקו מערכות . הצדדים סירבו להתייחס לסוגיה זו.

"ספק הכוח 1548 מהווה פריצת דרך בצפיפות-ההספק ומייצג את 30 שנות הניסיון שיש לנו בתחום, הן בספקי כוח צבאיים והן בספקי כוח ליישומי תקשורת ותעשייה." ציין יוסי בן-עמי מנכ"ל טלכור. "יצרן מערכות המשתמש בספק כוח זה יכול בקלות ובמהירות לשפר את ביצועי המערכת שלו תוך חיסכון משמעותי בשטח מדף. חברת ASIS-Pro שמחה מאוד ליטול חלק בשיתוף פעולה הזה." אמר אילן בר מנכ"ל ASIS-Pro.

סטנדרט ה-AdvancedTCA) ATCA) הינו סטנדרט תעשייתי-ייצורי לייצור מארזים ("ארונות") לאפליקציות תקשורת. הסטנדרט פותח ע"י קבוצת PICMG ותוכנן לתת מענה לדרישת אפליקציות תקשורת של הדור הבא. המטרה העיקרית לשמה פותח ה-ATCA, היא בכדי לתקנן וליצור סטנדרט אחיד, לארכיטקטורה המשמשת את החברות המייצרות אפליקציות תקשורת, המאפשרת למהנדסים, יכולת פעולה ובחירה רחבה יותר של רכיבים למציאת הפתרון המתאים. ה-ATCA מציע סביבה התומכת במגוון ממשקים, מערכת ניהול טובה ויכולות הספק גבוהות.

נציין כי חברת טלכור היא יצרן מורשה על ידי חיל האוויר האמריקאי, צי האמריקאי, צבא ארה"ב, נאטו, צה"ל וגופים צבאיים נוספים. חברת ASIS-Pro, היא חברה בינלאומית לייצור ושיווק סלי תקשורת ומוצרי מדף לתקני AdvancedTCA, CompactPCI ופתרונות ממוקדי לקוח. בעבר נטלה החברה חלק פעיל בהתוויית תקן ATCA ועם החלתו בשנת 2001, נבחרה על ידי אינטל לפתח יחד עמה את סל ה- ATCA הראשון.