דירקטוריון שיכון ובינוי החליט כצפוי על מינויו של עופר קוטלר לתפקיד מנכ"ל החברה

(עדכון) - הבוקר הודיע קוטלר על פרישתו מדניה סיבוס * לפני כשבוע פורסם ב"גלובס" כי קוטלר הוא המועמד המוביל לרשת את תפקידו של אורי שני * שמו של קוטלר הוזכר בעבר כמועמד לתפקיד מנכ"ל אפריקה ישראל

משחק הכסאות בחברות הנדל"ן נמשך. עופר קוטלר, שהודיע הבוקר (ה') על עזיבת דניה סיבוס מקבוצת באפריקה ישראל של לב לבייב, עובר לרשת את אורי שני בתפקיד מנכ"ל שיכון ובינוי מקבוצת אריסון. הודעה באשר למינוי פורסמה בשעות הצהריים.

דניה סיבוס מסרה הבוקר כי בכוונתה לסכם עם קוטלר בימים הקרובים את נושא העברת תפקידו ואת מועד סיום העסקתו המדוייק. זהות המחליף לקוטלר עדיין אינה ידועה. עוד ציינה החברה כי על פי הסכם העסקתו של מר קוטלר, תקופת ההודעה המוקדמת עומדת על 3 חודשים, אולם יתכן ועזיבתו תבוצע עוד קודם לכן.

לפני כשבוע פורסם ב"גלובס" כי קוטלר הוא המועמד המוביל לרשת את תפקידו של אורי שני, המנכ"ל הפורש של קבוצת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון. ל"גלובס" נודע כי קוטלר קיבל הצעה מוועדת האיתור שמינתה אריסון והוא אף נפגש עם מקורביה של אריסון.

שמו של קוטלר הוזכר כמועמד לתפקיד מנכ"ל אפריקה ישראל, אולם ככל הנראה לאחר שהבין כי לא יקבל את התפקיד החליט לקבל את התפקיד בקבוצת אריסון.

רוית ברניב, יו"ר דירקטוריון שיכון ובינוי, ציינה כי "ניסיונו הרב יתרום להמשך מינופה ופיתוחה של קבוצת שיכון ובינוי והצעדתה אל עבר יעדים חדשים בארץ ובעולם". קוטלר אמר: "אני שמח על המינוי. שיכון ובינוי נמנית על אחת החברות המובילות והאיתנות במשק והתפקיד החדש מציב בפניי אתגרים חדשים ורבים".