הרשקו השקעות מממשת את אופצית ה-PUT - קרגל חויבה לרכוש את מניות פלסטו שק

קרגל חויבה לרכוש מעל 285 אלף ממניות פלסטו שק מהרשקו השקעות בתמורה לסך כולל של כ-6.56 מיליון שקל המבוסס על מחיר של כ-22.99 שקל בעבור כל מניה ממניות האופציה

בהמשך להסכם שנחתם ב-27 ביוני 2007 בין חברת קרגל לבין חברת הרשקו השקעות, לפיו העניקה קרגל להרשקו השקעות אופציית PUT. לפי ההסכם תהא הרשקו השקעות זכאית לחייב את החברה לרכוש ממנה את כל מניות פלסטו-שק , חברה ציבורית בשליטתה, שנותרו בידי הרשקו השקעות במועד חתימת הסכם האופציה, בהתאם לתנאים שנקבעו בהסכם האופציה.

על סמך הסכם זה מודיעה היום קרגל כי היום, בשעות הבוקר, הודיעה לה הרשקו השקעות, כי ברצונה לממש את האופציה האמורה.

בהתאם לכך, עד ל-9 במארס 2008 תרכוש קרגל מהרשקו השקעות את כל מניות פלסטו-שק המוחזקות על-ידי הרשקו השקעות - 285,389 מניות רגילות בנות 1 שקל ע"נ כל אחת של פלסטו-שק, בתמורה לסך כולל של כ-6.56 מיליון שקל, המבוסס על מחיר של כ-22.9861 שקל בגין כל מניה ממניות האופציה.

עם השלמת רכישת מניות האופציה של פלסטו שק על-ידי קרגל מהרשקו השקעות, חברת קרגל תחזיק ב-9,528,048 מניות רגילות בנות 1 שקל ע"נ כל אחת של פלסטו-שק, אשר מהוות כ-79.22% מהון המניות המונפק והנפרע של פלסטו-שק ומזכויות ההצבעה בה.

בנוסף, הסכם ההצבעה בין החברה לבין הרשקו השקעות, שנחתם כחלק מהסכם האופציה, יפקע. והרשקו השקעות לא תיחשב כמחזיקה במניות פלסטו-שק ביחד עם החברה. מכאן שקרגל תיחשב כבעלת השליטה היחידה בפלסטו-שק.