ועדת המכרזים לא מצאה מועמד ראוי לתפקיד סמנכ"ל אגף הספקטרום במשרד התקשורת

חיים מזר ימשיך לפיכך לכהן כממלא מקום עד שיופיעו בפני הוועדה מועמדים נוספים ; הוועדה דחתה את מועמדותם של שאול כץ ושל זאב רז

ועדת המכרזים בנציבות שירות המדינה התכנסה אתמול לדיון לצורך בחירת סמנכ"ל ספקטרום במשרד התקשורת, והחליטה להמשיך ולחפש מועמדים נוספים לתפקיד - כך נודע ל"גלובס". בפני הוועדה הופיעו 3 מועמדים, המכהנים בתפקידים שונים בתוך משרד התקשורת: חיים מזר, ממלא מקום סמנכ"ל אגף הספקטרום, שאול כץ, בכיר באגף, וזאב רז, מאגף הנדסה במשרד.

לגבי השניים האחרונים דחתה הוועדה את מועמדותם ולגבי חיים מזר, מועמדותו לא נדחתה, אך הוחלט שהוועדה תמשיך לבחון מועמדים נוספים. בינתיים, ימשיך מזר לכהן בתפקיד ממלא המקום. הערכה היא שועדת המכרזים תתכנס בעוד כמה חודשים שוב ותבחן את המועמדים הסופיים שיגיעו אליה.

תפקיד סמנכ"ל אגף הספקטרום במשרד התקשורת הוא אחד התפקידים החשובים ביותר במשרד, ולפיכך יש למצוא את המועמד המתאים ביותר למלא אותו, אומרים במשרד התקשורת. על רקע שורת אירועים שהתרחשו באגף בשנים האחרונות החליטו במשרד התקשורת לבצע בו שינויים פרסונליים וארגוניים ולפיכך הוחלט לצאת במכרז לתפקיד, על רקע פרישתו הצפויה של הסמנכ"ל הקודם משה גלילי בעוד כמה חודשים.

אגף הספקטרום במשרד התקשורת עסוק בימים אלה בנושא הקצאת תדרי הWIMAX למכרז שיפורסם בחודשים הקרובים, וכמו כן מוטלות עליו משימות פיקוח ואכיפה בנושא הרדיו הפיראטי, נוסף על גיבוש רפורמה ליבוא ציוד קצה סלולרי.