בא כוחו של שוקי ויטה, עו"ד יעקב וינרוט: "חקירתי באזהרה בעניין ויטה - ניסיון לעשות לי סיכול ממוקד"

וינרוט קיבל מסמך מהמשטרה, בו היא מאשרת כי החשד שהיה נגדו התברר כחשד-שווא ; נודע כי וינרוט נחקר בחשד לכאורה כי ייצג את ויטה בעבר בחינם, ובד-בבד לכאורה ייצג נישומים מולו

בא כוחו של שוקי ויטה, עו"ד יעקב וינרוט, התייחס לפרסומים היום (ג') שלפיהם נחקר באזהרה בפרשת שוקי ויטה. וינרוט קיבל מסמך מהמשטרה, שבו היא מאשרת כי החשד שהיה נגדו התברר כחשד שווא.

נודע כי וינרוט נחקר בחשד לכאורה כי ייצג את ויטה בעבר בחינם, ובד בבד לכאורה ייצג נישומים מולו. בחקירה התברר כי וינרוט קיבל מויטה שכר טרחה מלא עבור הייצוג, וכי לא ערך הסכמים מול ויטה. לדברי וינרוט: "אני באתי אליהם בטענות למה הם חוקרים אותי באזהרה, ואז הם כתבו לי את המכתב שבו הם מציינים שהם לא פותחים לי רישום פלילי, ופירושו שהחשד שהם חקרו התברר כחשד שווא. הם חשבו שהם יפחידו אותי ויגרמו לי להפסיק לייצג את ויטה, אבל אני מייצג את שוקי ויטה באנרגיה כפולה".

וינרוט הוסיף "זה עניין כללי רחב הרבה יותר - זה ניסיון לעשות סיכול ממוקד בעורך דין של שוקי ויטה, ומי שחשב לעשות את זה ולהרתיע עורך דין בצורה הזו, יגלה שהעלה חרס בידו. אייצג את שוקי ויטה שבע שבעתיים".

וינרוט הוסיף כי הוא רואה בהדלפות מהמשטרה "פשע חמור". וינרוט: "אמרתי זאת לא פעם ולא פעמיים, מה עוד שהמשטרה הודיעה בכתובים שלא נפתח נגדי רישום פלילי".

לדבריו, נדיר שהמשטרה מודיעה הודעה כעין זו, ועובדה שעשתה זאת, רק מצביעה על כך שכל החשד נגדו היה חשד שווא.