פרופ' רון שפירא הסיר את מועמדותו לעליון בשל מינויו לנשיא המרכז האקדמי פרס

שפירא, מומחה למשפט פלילי ושותף במשרד ד"ר י. וינרוט ושות', היה מועמדו של שר המשפטים פרידמן לעליון, וזכה לתמיכת 3 חברי ועדה נוספים ; בסוף השבוע הוא נבחר פה-אחד לתפקידו החדש

פרופ' רון שפירא, מומחה למשפט פלילי ושותף במשרד ד"ר י. וינרוט ושות', הודיע לוועדה לבחירת שופטים על הסרת מועמדותו לכהונת שופט בבית המשפט העליון, וזאת בעקבות מינויו לנשיא המרכז האקדמי פרס ברחובות.

שפירא היה מועמדו של שר המשפטים, דניאל פרידמן, וזכה ככל הידוע לתמיכת 3 חברי ועדה נוספים. בסוף השבוע הוא נבחר פה-אחד לתפקידו החדש, על-ידי חבר הנאמנים של המרכז האקדמי פרס.

"החלטתי להסיר את מועמדותי משום שהזדמן לי אתגר מקצועי ואישי חשוב יותר", אמר שפירא. "אני רואה במשרת נשיא המרכז האקדמי הזדמנות למיצוי אישי ומקצועי, וליכולת לממש רבים מהדברים שאני מקווה להשיג בתחום האקדמי, החינוכי והחברתי".

שפירא, ששימש בעבר דיקאן הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, הוסיף שהוא מזדהה עם חזון המכללה, "הדורש ומקיים מצוינות אקדמית ברמת המחקר וההוראה, בצד מעורבות חברתית, הן בקרב הסגל והן בקרב הסטודנטים".

יו"ר הוועד המנהל של המרכז, עפרה אלול, אמרה ששפירא יוביל את תהליך הקמתו של בית ספר חדש למשפטים, שבראשו יעמוד פרופ' אשר מעוז. כן מתוכננים להיפתח במרכז בית ספר למדעי התזונה, בראשות ד"ר שרה קפלן, דיאטנית ראשית בביה"ח קפלן, וכן תוכניות לימוד נוספות לתואר ראשון ושני.