איי.די.או. של עדי קייזמן לא תרכוש את ורדינון נדל"ן

ביטול העסקה נעשה לבקשת איי.די.או. אירופה ; העסקה שבוטלה, בהיקף כ-52 מיליון שקל, שיקפה לורדינון נדלן שווי של 88 מיליון שקל

ורדינון נדלן העוסקת בנדל"ן מניב בישראל ובמזרח אירופה, ובייצור מוצרי טקסטיל לבית הודיעה היום (א') על ביטול ההסכם למכירת החברה שבשליטת משפחת ורדינון (73%) לחברת איי.די.או. אירופה שבשליטת עדי קייזמן (34.3%).

איי.די.או. אירופה התכוונה לרכוש את השליטה בורדינון נדל"ן לפי שווי של 88 מיליון שקל הרכישה בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון ירכשו 60% מהון המניות בתמורה לכ-52 מיליון שקל. על פי ההסכם שבוטל, דן ורדינון היה אמור להמשיך ולכהן כמנכ"ל החברה ומשפחת ורדינון הייתה אמורה להישאר בעלת מניות בחברה.

ההון העצמי של ורדינון עומד על כ-70 מיליון שקל ועיקר פעילותה של ורדינון נדל"ן נעשה במזרח אירופה (ברומניה, הונגריה וגאורגיה). החברה סיימה את 2007 עם רווח נקי של 1.243 מיליון שקל בלבד. בנוסף, לחברה התחייבויות לזמן ארוך בהיקף של 84 מיליון שקל על רקע הנפקת אג"ח.

לורדינון אין בשלב זה הכנסות משמעותיות מתחום הנדל"ן, אך הפוטנציאל קיים בהתאם לקרקעות שנרכשו ופרויקטים שנמצאים בשלבים שונים. בבעלות ורדינון בישראל כשבעה דונם באזור התעשייה קריית מטלון שבפתח תקוה, עליהם מבנים ששמשו אותה בעבר ועכשיו ורדינון בוחנת חלופות שונות לפיתוח הנכס.