המעבדה קבעה: חתימת פיוטרקובסקי על מסמך הנאמנות לארנון במניות סלקום - אותנטית

כזכור, עו"ד יגאל ארנון תובע מחצית ממניותיו של שלמה פיוטרקובסקי בסלקום, המוערכות ביותר מ-40 מיליון דולר ; פיוטרקובסקי טוען בין היתר כי ארנון החתים אותו על מסמך הנאמנות למניות סלקום במירמה ומבלי משים

חתימתו של שלמה פיוטרקובסקי, המנכ"ל המיתולוגי של הבנק הבינלאומי, על מסמך הנאמנות שמחזיק עו"ד יגאל ארנון בנוגע ל-1% ממניות סלקום, אינה מזויפת. כך קבעה המעבדה לזיהוי פלילי של משטרת שוויץ. עם זאת, הקביעה אינה בהכרח שומטת את הקרקע מתחת לגרסת ההגנה של פיוטרקובסקי, משום שאחת מטענותיו היתה שארנון החתים אותו על המסמך במירמה ומבלי משים.

כזכור, ארנון תובע, באמצעות עוה"ד רם כספי וברק טל, מחצית ממניות פיוטרקובסקי בסלקום, המוערכות ביותר מ-40 מיליון דולר. הוא הציג מסמך עליו חתום פיוטרקובסקי ובו נאמר: "אני מתחייב להעביר לך את מחצית המניות מייד לכשתבקש זאת, בכפוף לקבלת הסכמת בעלי מניות אחרים". על המסמך מופיע משפט נוסף בכתב ידו של ארנון, המתייחס לאפשרות שהעברת המניות תהיה אירוע החייב במס.

פיוטרקובסקי טוען, באמצעות עוה"ד חגי שלו ואיזי הולדשטיין, כי ארנון השיג את חתימתו במירמה וכי התוספת בכתב יד, שרק היא מתייחסת לדבריו לנאמנות במניות, הוספה לאחר שחתם. נשיא המחוזי בת"א, אורי גורן, איפשר לפיוטרקובסקי לשלוח את המסמך לבדיקת מעבדה בשוויץ, כדי לבחון את אותנטיות החתימה.

לפני מספר ימים הגיעה תשובת המעבדה, לפיה "בכל שלושת המסמכים הנבדקים לא התקבלו רמזים לכך כי לאחר המצאת החתימות בוצעו שינויים או השלמות". (ה"פ 548/06).