מפלגת העבודה תובעת 3.3 מיליון שקל מהיזם ששון לוי

זאת עבור 7 השנים האחרונות בהן לא העביר לה כספים מעסקת קומבינציה שנחתמה בין הצדדים, שבעקבותיה הוא מפעיל חניון ציבורי במרכז ירושלים

חברת הנכסים של מפלגת העבודה, בית ארלוזורוב בע"מ, תובעת במחוזי בתל-אביב כ-3.36 מיליון שקל מהיזם הירושלמי ששון לוי, משתי חברות שבבעלותו ומאחרים. זאת, עבור 7 השנים האחרונות בהן לא העביר לה כספים מעסקת קומבינציה שנחתמה בין הצדדים, שבעקבותיה הוא מפעיל חניון ציבורי במרכז ירושלים.

באמצעות עו"ד שאול ברגרזון טוענת ארלוזורוב כי בין הצדדים נחתם הסכם קומבינציה ב-1993 על מכירת מגרש בשטח של כ-3,000 מ"ר ברחוב יפו בירושלים. בהתאם להסכם, כך נטען, התחייב לוי לבנות על המגרש משרדים בשטח של 1,400 מ"ר, מתוכם יוקצו 300 מ"ר לסניף המקומי של המפלגה. בנוסף, היה אמור להיבנות על השטח פרויקט בשטח של כ-11,500 מ"ר.

לפי התביעה, בהסכם נקבע כי אם לוי יפעיל במקום חניון לציבור עד תחילת הבנייה, ארלוזורוב תהא זכאית לשליש מהכנסות החניון. לטענתה, לוי הפר את ההסכם לאורך כל השנים ובחלוף 15 שנים מחתימתו לא החל עדיין לבנות את הפרויקט ולא העביר את ההכנסות מהחניון שהוא מפעיל מאז 95'. ארלוזורוב טוענת כי ההכנסה החודשית של החניון היא כ-120 אלף שקל. טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א. 2004/08).