ח"כ יחימוביץ': "אני מעדיפה מנהיג שגר במגדלי אקירוב ומאמין באנושיות בשוק העבודה, על פני מנהיג שגר בצריף רעוע ומאמין בקפיטליזם חזירי"

יחימוביץ' לגלי צה"ל על ביטול הפריימריז בעבודה: "אני קוראת לכל החברים שלי לגנוז את כל הרעיונות הרעים האלה, כי לא רק שהם לא מוסריים - הם יגרמו נזק פוליטי מאד מאד קשה למפלגת העבודה"

"אני מעדיפה מנהיג שגר במגדלי אקירוב ומאמין באנושיות בשוק העבודה, על פני מנהיג שגר בצריף רעוע ומאמין בקפיטליזם חזירי". כך אמרה הבוקר (ג') ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה) בראיון לגלי צה"ל. עם זאת, יחימוביץ' הודתה כי מקום מגוריו של יו"ר המפלגה הוא אכן נושא בעייתי.

באשר ליוזמה לביטול הפריימריז במפלגת העבודה אמרה יחימוביץ': "אני אעשה הכל כדי שזה לא יעבור. לא ועדה מסדרת, לא שיריונים ליו"ר, לא צילום הרשימות - עד כמה שזה נוח לאדם זה או אחר. אני קוראת לכל החברים שלי לגנוז את כל הרעיונות הרעים האלה, כי לא רק שהם לא מוסריים, הם יגרמו נזק פוליטי מאד מאד קשה למפלגת העבודה".

יחימוביץ' הוסיפה: "המשבר הפיננסי הנוכחי בעולם הוכיח שהערכים הסוציאל דמוקרטיים של מפלגת העבודה הם הדרך הנכונה", ואמרה כי מהתוצאות שמשתקפות בסקרים לקראת הבחירות, אשר מזכות את מפלגת העבודה בכ-11 מנדטים, נראה כי הציבור מעניש את המפלגה על כי זנחה את ערכיה ו"התבוללה" בתוך מפלגת קדימה במשך שנתיים.

נזכיר כי אתמול אמר יו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, בישיבת סיעת העבודה: "נצטרך להחליף את הקפיטליזם החזירי מבית מדרשו של הימין בכלכלה עם אחריות".