יולי תמיר משיבה מלחמה: "רן ארז איים שיחסל אותי פוליטית אם לא אכנע; שנים של סחטנות ואיומים ייפסקו כאן ועכשיו"

אתמול פתח יו"ר ארגון המורים העל-יסודיים בקמפיין נגד שרת החינוך: כמעט בכל העיתונים הופיעו מודעות שנשאו את הכותרת "יולי תמיר - אכזבה גדולה"

שרת החינוך כינסה הבוקר (ג') מסיבת עיתונאים בתגובה לקמפיין שפתח נגדה אתמול יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז, כמעט בכל העיתונים במודעות שנושאות את הכותרת: "יולי תמיר אכזבה גדולה". ארז תקף את תמיר על אי מימוש הסכמים שנחתמו עימו על מנת להביא לסיום השביתה, בתוכם החזר שכר למורים ששבתו לאחר שהשלימו את שעות הלימוד האבודות לתלמידים, הורדת מספר התלמידים בכיתה ונושאים נוספים.

תמיר הודיעה היום במסיבת עיתונאים במשרדה בת"א, כי ארז התקשר לפקיד בכיר במשרדה והודיע לו שאם לא תיענה לדרישותיו, יוציא כנגדה קמפיין בעיתונות ויחסל אותה פוליטית: "כידוע לכם החלה מערכת בחירות. ארז הבהיר לבכירים במשרדי, שאם לא אכנע לדרישותיו יחסל אותי פוליטית, ושמה שעשה ללימור לבנת זאת רק ההתחלה. מדובר בדבר מכוער ולא ראוי".

תמיר אמרה שלא היתה מוכנה לעבור על הצעד הזה בשתיקה: "הקמפיין שהוא מנהל נגדי נועד להפחיד גם את שר החינוך הבא. שיהיה ברור לציבור, הניסיונות של רן ארז לאיים עלי לא יצליחו, הרפורמה (אופק חדש) תימשך. שנים של סחטנות ואיומים שלטו במשרד החינוך. שנים של התנהלות לא ראויה נפסקים כאן ועכשיו", אמרה תמיר.

רן ארז אמר הבוקר ל"גלובס" בתגובה להתלקחות העימות בינו לבין שרת החינוך על רקע התנגדות ארגון המורים העל יסודיים ל"אופק חדש": "בדיוק לפני שנה שבתנו חודשיים וחתמנו על הסכם לסיום השביתה. שום גרעין מהסיכומים לא מתבצע. למרות שאנחנו לא חברים ברפורמת אופק חדש, אומרים למי שמסרב להצטרף אליה שיחפש לעצמו מקום עבודה אחר. כל הרפורמה חוסכת למדינה 3 מיליארד שקלים. זאת לא רפורמה - זה ישראבלוף".