סוף לסכסוך: ניקול הלפרין התנצלה ותשלם 2,500 שקל לקארין דונסקי

כך נקבע בהסדר גישור בין השתיים, ששם קץ לתביעות ההדדיות ; ביוני האחרון הגישה דונסקי תביעת דיבה בסך 100 אלף שקל נגד מלכת היופי לשעבר בגין דברים שאמרה עליה בראיון ל"7 ימים" של "ידיעות אחרונות"

מלכת היופי לשעבר ניקול הלפרין תפצה את דוגמנית העבר קארין דונסקי ב-2,500 שקל, זאת בנוסף להתנצלות פומבית שפרסמה הלפרין במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" בסוף השבוע. כך נקבע בהסדר גישור בין השתיים, ששם קץ לתביעות ההדדיות.

במארס האחרון התראיינה הלפרין ל"7 ימים" ואמרה: "בכל פעם שהייתי עולה על המסלול, היתה קארין דונסקי מעליבה אותי ומסבירה לי שלדעתה אני מגושמת וקשת תנועה. היא גם דאגה ליידע את השופטים שלדעתה אני לא מתאימה לתחרות כי אין לי סטייל ואני לא יודעת לעמוד".

בעקבות זאת, ביוני האחרון הגישה דונסקי, באמצעות עו"ד משה זינגל, תביעת דיבה בסך 100 אלף שקל. בהמשך נעשה ניסיון לפתור את הסכסוך בין השתיים, אולם במהלך פגישה במשרדו של עו"ד זינגל, טענה הלפרין כי דונסקי הטיחה בפניה שהיא זו שהלשינה על בעלה לשעבר, רוני מאנה, בפני שלטונות המס. הפעם הלפרין הגישה תביעת דיבה נגד דונסקי, ובית המשפט הפנה אותן לגישור בפני עו"ד טל אלימלך-כהן.

בהתאם להסכם הגישור, פרסמה הלפרין "התנצלות כנה ואמיתית" במדור "מכתבים למערכת" ב"7 ימים", בה הבהירה שלא התכוונה לפגוע בדונסקי. (ת.א. 31379/08).