אלביט מערכות תספק מערכות אווירוניקה ליצרנית מטוסים ברזילאית בהיקף כספי מירבי של 187.5 מיליון דולר

הפרוייקט מיועד לביצוע עד 2014 ; היקפו הכספי של שלב הפיתוח ואב הטיפוס נאמד ב-67 מיליון דולר ; אלישרא תספק את מערכות הלוחמה האלקטרונית של המטוס

אלביט מערכות חתמה אתמול (ב') על חוזה לאספקת מערכות אווירוניקה ליצרנית המטוסים הברזילאית אמבראייר (EMBRAER). שלב הפיתוח ואב הטיפוס הינו בהיקף כספי של 67 מליון דולר בקירוב. ההיקף הכולל של החוזה, כולל שלב הייצור שיבוצע בעקבות שלב הפיתוח ואב הטיפוס, מסתכם ב-187.5 מליון דולר ומיועד לביצוע עד שנת 2014. עם זאת, נציין, יישום שלב הייצור, שיבוצע בעקבות שלב הפיתוח ואב הטיפוס, כפוף לאישור נוסף.

בכך נבחרה החברה לשמש כקבלן המשנה העיקרי של יצרנית מטוסי התקיפה AMX, אשר משמשת לכשעצמה כקבלן הראשי של פרויקט ההשבחה עבור חיל האוויר הברזילאי. הפרוייקט יבוצע באמצעות החברה הבת של אלביט מערכות בברזיל - Aeroletronica.

במסגרת הפרויקט, תפסק החברה הבת של אלביט מערכות מחשב קרב מרכזי למטוס, ומערכות תצוגה, מערכת ניהול חימוש ועוד מערכות נוספות. חברה בת אחרת שלה, אלישרא, תספק את מערכות הלוחמה האלקטרונית של המטוס ותשמש כספקית של AEL בפרוייקט.

נשיא אלביט מערכות, יוסי אקרמן, אמר: "אנו גאים מאוד בבחירתנו לפרויקט חשוב זה. אנו מאמינים כי הבחירה הינה פועל יוצא משביעות הרצון של לקוחותינו בברזיל מפרוייקטים שבצענו עבורם בעבר, הכוללים שיתוף פעולה ארוך ימים ומוצלח עם חברת אמבראייר. יכולתנו לשלב מיגוון של מוצרים וטכנולוגיות מאלביט מערכות והחברות הבנות מעיד על הסינרגיה הקיימת בין החברות באלביט, המאפשרת לנו להציע ללקוחותינו מיגוון רחב של פתרונות מקיפים ומתקדמים".

אלביט מערכותאלביט מערכות