הכנס השנתי של המרכז הישראלי לעיצוב יתקיים ב-11.12

פרופ' מיכאל בראונגארט, חוקר והוגה דעות מגרמניה, ירצה בכנס את משנתו על חלקם של המעצבים באחריות "לעצב את המהפכה התעשייתית הבאה

הכנס השנתי של המרכז הישראלי לעיצוב יתקיים ב-11 בדצמבר במדיטק בחולון, תחת הכותרת "סביבה. אנרגיה. עיצוב - חשיבה מחדש". הכנס יעסוק בהשפעות המשבר הסביבתי והפיתוח המואץ של מקורות אנרגיה חלופיים על ענפי העיצוב והתעשייה. יתארחו וירצו בכנס מעצבים, אדריכלים, תעשיינים ואנשי אקדמיה מהארץ ומחו"ל.

בין נושאי הכנס: פרופ' מיכאל בראונגארט, חוקר והוגה דעות מגרמניה, ירצה את משנתו על חלקם של המעצבים באחריות "לעצב את המהפכה התעשייתית הבאה". "עיצוב בהתפכחות", הרצאה של המעצבת עדיטל אלה מהמכון הטכנולוגי בחולון; פאנל תעשיינים בהנחיית המעצב יאיר אנגל יעסוק בשאלת "תעשייה מקיימת: טרנד או תפנית?"; המעצב קרל גוסטב מגנוסון מחברת Teknion הבינלאומית ירצה על עיצוב בר- קיימא בתכנון המשרד המודרני. פרופ' עזרי טרזי מבצלאל ופרופ' דויד פיימן מאוניברסיטת בן גוריון ירצו על שימושים סולאריים חדשים, המאמצים עיצוב מתקדם; אדריכל הנוף פומיאקי טאקאנו מיפן ידבר על קנה המידה האנושי בתכנון "למען אנשים". מיה דבש וגלית גאון ירצו על מיחזור בעיצוב ויחסי יוקרה-קיימות במוצרי מעצבים.

במקום תוצג תערוכת העבודות של העולים לשלב הגמר התחרות העיצוב "מחומר למוצר 2008".

www.israelidesign.org.il