נערכת למשבר: פירמת רוה"ח דלויט-בריטמן-אלמגור-זהר מבצעת הפחתת שכר רוחבית של 5%-10%

לדברי מנכ"ל הפירמה, רו"ח אילן בירנפלד, תוכניות העבודה של הפירמה נעשו הרבה לפני המשבר הכלכלי, בין נובמבר 2007 לינואר 2008 ; בכנס שערכה הפירמה אתמול נשמעו הערכות כי המשבר הכלכלי עומד להחריף

פירמת רוה"ח דלויט-בריטמן-אלמגור-זהר נערכת למשבר ומבצעת הפחתת שכר רוחבית בגובה 5%-10%. המהלך נעשה מתוך הערכה, שהושמעה גם על-ידי הגורמים מקצועיים בכנס שערכה הפירמה אתמול (א'), כי המשבר הכלכלי לא עומד להסתיים אלא רק להחריף.

מנכ"ל הפירמה, רו"ח אילן בירנפלד, אישר את הדבר. לדברי בירנפלד, תוכניות העבודה של הפירמה נעשו הרבה לפני המשבר הכלכלי, בין נובמבר 2007 לינואר 2008. לדבריו, ב-2 בנובמבר קלטה הפירמה 80 עובדים חדשים שהיו חלק מתוכנית העבודה.

יחד עם זאת, "צורכי הלקוחות שלנו והמטלות המקצועיות לא רק שלא פחתו אלא אף התגברו והיקף ההתקשרויות הן בביקורת והן הייעוציות רק הולך וגדל, תוך שאנו צריכים לעשות את ההתאמות למבנה ההוצאות שלנו.

"אנו רוצים לשמור על איכות השירות ללקוחות שלנו מחדש ועל הביטחון התעסוקתי לעובדים שלנו מאידך. זה הביא אותנו לנקוט במהלך של הפחתת שכר", הסביר בירנפלד. בעלי השכר הנמוך ישתכרו 5% פחות, בעוד שכרם של האחרים יקוצץ בשיעור גבוה יותר של עד 10% לצמרת השכר.