אמון הסקטור התעשייתי ביפן נפל ברבעון האחרון בשיעור החד ביותר מאז אוגוסט 1974

סקר טנקן, העוקב אחרי האקלים בקרב הסקטור התעשייתי נפל ב-21 נקודות מאז ספטמבר ל 24- , הרמה הנמוכה ביותר מזה שבע שנים, ובהתאם לתחזיות של ג'יי פי מורגן ; אסיה מציגה עליות חדות

אמון הסקטור התעשייתי ביפן נפל ברבעון האחרון ב-21 נקודות - הירידה החדה ביותר מאז אוגוסט 1974, כשהוא מצביע על העמקת המיתון והתדרדרותה הנמשכת של הכלכלה השנייה בגודלה בעולם.

סקר טנקן, העוקב אחר האקלים בקרב הסקטור התעשייתי נפל ב-21 נקודות מאז ספטמבר ל 24- , הרמה הנמוכה ביותר מזה שבע שנים, ובהתאם לתחזיות של ג'יי פי מורגן. מדובר בשיעור הירידה החד ביותר מאז אוגוסט 1974.

הסקר של הבנק המרכזי של יפן (BOJ) עוקב אחרי מגמות של ייצור, גיוס עובדים, והשקעות בקרב 10,000 חברות שונות ביפן. ברבעון הפיסקלי שמסתיים במארס, הסקר צפוי להצביע על נסיגה נוספת של 12 נקודות ל 36- נקודות.

הועדה המוניטרית של הבנק המרכזי של יפן נפגשת בהמשך השבוע (ה') כדי לקבוע את גובה הריבית. נציין כי מרחב התימרון של קובעי המדיניות מצומצם ביותר כשכעת הריבית ביפן עומדת על 0.3% - הרמה הנמוכה ביותר בעולם המערבי.

מדד ניקיי 225 של טוקיו מציג כעת עליות חדות בהובלת יצרניות הרכב טויוטה והונדה. בזירת המטבעות, הדולר יורד ב-0.46% ל-90.89 ין לדולר [לאתר המט"ח]