ביהמ"ש הוציא צו כינוס נכסים לבעלים לשעבר של רשת נאטורפיל

הצו ניתן לבקשת בנק דיסקונט, שטען כי שי שלמה - לשעבר הבעלים של רשת הסרת השיער בלייזר - חייב לו כ-4.2 מיליון שקל מכוח ערבותו לחובות החברה

בבית המשפט המחוזי בתל-אביב ניתן צו לכינוס נכסיו של שי שלמה, לשעבר הבעלים של רשת הסרת השיער בלייזר נאטורפיל. זאת, לבקשת בנק דיסקונט בטענה כי שלמה חייב לו כ-4.2 מיליון שקל מכוח ערבותו לחובות נאטורפיל. לדברי הבנק, הוא העמיד לנאטורפיל אשראים, הלוואות וערבויות בנקאיות, אך שלמה התעלם מפניות הבנק לפרוע את חובותיו.

עוד טען הבנק כי בשלושת החודשים שקדמו להגשת הבקשה עשה שלמה מעשי פשיטת רגל, בכך שרשם הערות אזהרה על נכסי מקרקעין שבבעלותו לטובת צדדים שלישיים ועבר להתגורר בבית הוריו, שם הוא מתבודד כך שנושיו אינם יכולים לתקשר עימו.

השופטת ורדה אלשיך מינתה את כונס הנכסים הרשמי (הכנ"ר) להיות כונס נכסיו של שלמה; הוציאה נגדו צו עיכוב יציאה מן הארץ; והורתה לו להגיש תוך שבוע דו"ח לכנ"ר על נכסיו וחובותיו וכן לשלם תשלומים חודשיים לקופת הכנ"ר בסך 500 שקל.

רשת נאטורפיל מנתה 19 סניפים, העסיקה כ-170 עובדים, ובפברואר 2008 ניתן נגדה צו הקפאת הליכים בגין חובות של כ-21 מיליון שקל. לאחר מכן נרכשה הרשת על-ידי קבוצת משקיעים מתחום הרפואה בראשות איש העסקים, גונן הראל מבעלי מדיק קלינק. (פש"ר 1958/08).