קרן פייר 2 גייסה 50 מיליון שקל להשקעות במגורים

קרן פייר (השנייה) שבבעלות זלמן שובל ושלמה גרופמן, גייסה בישיבת המשקיעים שנערכה לאחרונה בניו יורק סכום כולל של 50 מיליון שקל, להמשך השקעות בנדל"ן למגורים בישראל באמצעות הקרן. לפי תקנון הקרן, נערכת מדי מספר חודשים ישיבת משקיעים, בה המשקיעים מקבלים דיווח מפורט של התקדמות הפרויקטים בישראל. בנוסף, הם נקראים לשלם את התחייבותם התקופתית.

בין המשקיעים השונים בקרן ניתן למנות בעלי הון מארה"ב, קנדה, בלגיה אנגליה ועוד. בין המשקיעים האחרונים: ענקית הביטוח המסחרי מניו יורק CNA, לסטר קראון - לשעבר יו"ר ועידת הנשיאים ומראשי הבנקאות הפרטית בארה"ב, ועוד.

שלמה גרופמן, יו"ר קרן פייר, מסר כי 50 מיליון השקלים הועברו כחלק מהגיוס של קרן פייר 2 בסכום כולל של 230 מיליון שקל, וכי לקרן מבנה ייחודי המאפשר לה להמשיך את פעילותה בנדל"ן מגורים גם בתקופה של מיתון. "למרות המשבר העולמי, במיוחד בארה"ב ובאנגליה, המשקיעים הבינלאומיים ממשיכים לראות בנדל"ן למגורים בישראל אפיק השקעה מעניין. נכון הוא כי הענף בכללו חש במידה מסוימת את המיתון, אך בכל הקשור לנדל"ן למגורים אנו רואים לאחרונה תופעה של רכישת דירות להשקעה", אומר גרופמן.

קרן פייר 2 מקימה בימים אלה מספר פרויקטים במרכז הארץ, כשהיקף פעילותה המתוכנן הוא למעלה מ-1.5 מיליארד שקל. היקף פעילות קרן פייר כיום עומד על 750 מיליון שקל. בין הפרויקטים שכבר יצאו לדרך: Faire Tower ברמת גן (91 יח"ד), הדר הצפון בכוכב הצפון (43 יח"ד) והירקון 96 (40 יח"ד) בתל אביב, הדר טאואר בקרית אונו (68 יח"ד) ושטרן הדר ברעננה (37 יח"ד).