ביהמ"ש מינה מפרק זמני לבית-הקפה "אצל יהודית" בגן העיר בת"א

העובדים טוענים כי בשל פטירתה של הבעלים והמנהלת שרון יהודית לפני כשבועיים - הנהלת החברה לא מתפקדת בכלל והחברה הפכה לחדלת פירעון

מוסד תל-אביבי נוסף ומוכר נקלע להליכי פירוק. לבקשת עובדי חברת גד אב, הבעלים של בית-הקפה "אצל יהודית" במתחם גן-העיר בתל-אביב ושל קונדטוריה בראשון-לציון - בית המשפט המחוזי בתל-אביב מינה לחברה מפרק זמני, עו"ד בסיל אושרי.

40 העובדים טוענים כי הם לא קיבלו את משכורות ינואר-פברואר 2009 וכי החברה חייבת להם כ-500 אלף שקל. לדבריהם, בשל פטירתה של הבעלים והמנהלת של החברה, שרון יהודית, לפני כשבועיים - הנהלת החברה לא מתפקדת בכלל והחברה הפכה לחדלת פירעון.

העובדים טוענים כי משפחתה של יהודית מסרה להם כי אין ביכולתה לעשות דבר בנוגע לחברה, שנוסדה בסוף שנת 1988; ובנה ציין כי מצבה של החברה גרוע מאוד, וכי בנק דיסקונט מחפש קונים לחברה או מינוי כונס נכסים בשל חובותיה הכבדים לבנק ולנושים שונים.

עובדי הקונדטוריה טוענים כי הם ייאלצו להפסיק לבוא לעבודה, כיוון שהם לא קיבלו כל אספקה של חומרי גלם, הופסקו הזמנות הלקוחות, נושים מתדפקים על דלת החברה בשל צ'קים חוזרים ונושים שונים מנסים לקחת ציוד. (פש"ר 1466/09).