המפרסמת הגדולה בחודש מארס: פלאפון עם השקת הרשת החדשה

פלאפון השקיעה בחודש החולף 3.8 מיליון דולר בפרסום ; מסימני הפסח: הקטגוריה המושקעת ביותר בפרסום במארס היתה קטגוריית רשתות השיווק, עם השקעה של 11 מיליון דולר

חודש מארס הוא ללא ספק החודש של פלאפון בכל הנוגע להשקעה בפרסום. החברה, שהשיקה במארס את הרשת החדשה שלה, היא המפרסמת הגדולה של החודש, עם השקעה כוללת עצומה של 3.8 מיליון דולר - סכום שנדיר לראות חברה משקיעה אותו גם בימים כתיקונם.

חברות הסלולר האחרות נשארות עם ווליום ער יחסית, אך באופן טבעי ההשקעות שלהן בפרסום במארס קטנות בהרבה מזו של פלאפון: פרטנר משקיעה במארס 1.7 מיליון דולר, הממקמים אותה במקום ה-9 בטבלת המפרסמים; וסלקום משקיעה 1.2 מיליון דולר, הממקמים אותה במקום ה-13. הקטגוריה כולה היא השנייה בגודלה מבחינת ההשקעה בפרסום במארס, עם השקעה כוללת של 8.3 מיליון דולר.

הקטגוריה המובילה בפרסום בחודש מארס היא קטגוריית רשתות השיווק, עם השקעה של 11 מיליון דולר - פועל יוצא של הפרסום לקראת הפסח. המפרסמת הגדולה בקטגוריה היא שופרסל, שהיא גם המפרסמת השלישית בגודלה החודש מבין כלל המפרסמים, עם השקעה של 2.7 מיליון דולר.

במקום השני, עם היקף השקעה דומה של 2.5 מיליון דולר, ממוקמת רשת-קו אופ, שממוקמת במקום החמישי בטבלת המפרסמים הגדולים. סופר-פארם היא המפרסמת השלישית בגודלה בקטגוריה, עם השקעה של 1.7 מיליון דולר הממקמים אותה במקום השמיני בטבלת המפרסמים. המשביר החדש לצרכן ממוקם במקום ה-14 בטבלת המפרסמים עם השקעה של 1.1 מיליון דולר במארס.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, "חודש מארס השנה מאופיין בשלל השקות: פלאפון עם הרשת החדשה, חלב טרה, הלוטו החדש ועוד. תוצאות השקות אלה באות היטב לביטוי בנתונים. כך, למשל, מפעל הפיס ממוקם במקום השני בטבלת המפרסמים הגדולים, מקום מאוד לא אופייני לו בימים רגילים".

במקום השלישי מבחינת השקעה בפרסום ממוקמת קטגוריית מוצרי החשמל, שמגבירה מאוד פעילות לקראת הפסח. המפרסמת הגדולה בקטגוריה היא אלקטרה מוצרי צריכה, עם השקעה של 1.3 מיליון דולר הממקמים אותה במקום ה-11 בטבלת המפרסמים. אחריה רשת א.ל.מ, עם השקעה של כמיליון דולר, והמקום ה-15 בטבלת המפרסמים.

מפרסמים