זוועה בחיפה: עשרות פגרי חתולים שחוטים נמצאו במקרר בחצר דירתו של תושב העיר

הפרשה נחשפה הבוקר לאחר שאחת משכנותיו של החשוד בשכונת הדר התקשרה למשטרה והודיעה על היעדרותו ; המשטרה בודקת האם יש קשר בין היעלמותו של החשוד לבין החתולים שעל-פי החשד שחט

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

זוועה בחיפה: עשרות פגרי חתולים שנשחטו נמצאו בתוך מקרר בחצר דירתו של תושב העיר, כבן 40. החשוד לא היה בדירה, והמשטרה מחפשת אחיו.

הפרשה נחשפה הבוקר (ב'), לאחר שאחת משכנותיו של החשוד המתגוררת בסמוך אליו בשכונת הדר התקשרה למשטרה והודיעה על היעדרותו של האיש. "כשהגענו למקום הבחנו בכלבים משוטטים בחצר", סיפר דובר מרחב חוף, רפ"ק משה ויצמן. "בחצר מחוץ לדירה מצאנו בתוך מקרר עשרות פגרי חתולים שככל הנראה שנשחטו".

מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בנוגע להיעדרות הצעיר ובנוגע לפגרי החתולים הרבים, ונבדק האם יש קשר בין היעלמותו של החשוד לבין החתולים שעל-פי החשד שחט. "ייתכן כי ישנו קשר בין הדברים, העניין נמצא כעת בבדיקה".

"אני מת להרגיש איך זה לרצוח אדם"

בתחלת חודש מארס הוגש כתב אישום חמור נגד ויטלי פרידלנד, בן 18, לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה. פרידלנד נאשם כי רצח מאות חתולים לאורך שנים, ואף ניסה לשדל את חברו לרצוח עמו בן אדם.

לפי כתב האישום נהג ויטלי מאז שהיה בן 12 לתפוס חתולים ברחוב, לדקור אותם בסכין או לחנוק אותם בידיו. לאחר מכן הוא נהג להשליך את גופת החתול המת לפח אשפה סמוך. לאחרונה פגש ויטלי את חברו מיכאל ברחוב בפתח-תקווה. לפי כתב האישום שלף ויטלי מכיסו סכין ושאל את מיכאל אם שמע על הרוצח הרוסי בן ה-18 שהחל ברצח חתולים ולאחר מכן רצח 62 איש, וקורבנו הראשון היה חברו הטוב שסירב לעזור לו בביצוע הרצח.

בהמשך סיפר ויטלי למיכאל על עברו ברצח חתולים, ועל כך שהרג יותר מ-20 חתולי רחוב. לאחרונה אמר ויטלי, לפי כתב האישום, כי כבר אין לו סיפוק מהרג החתולים וכי בכוונתו לעבור לבני אדם.