סמסונג מכריזה על הגוגלפון הראשון שלה - האנדרואיד

בחודשים האחרונים נהנתה חברת HTC מבלעדיות בשוק זה, כאשר שני דגמים של החברה יצאו בעולם וזכו בתואר גוגלפון ; גם סמסונג וגם HTC פועלות להשקת המכשיר בישראל

חברת סמסונג הודיעה היום (ב') כי היא תהיה השחקן השני בשוק הסלולר שישיק טלפון עם מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד. בחודשים האחרונים נהנתה חברת HTC מבלעדיות בשוק זה, כאשר שני דגמים של החברה יצאו בעולם וזכו בתואר גוגלפון.

סמסונג נכנסת לשוק לפני יצרנים כמו מוטורולה, LG וסוני-אריקסון, ולכן היא צפויה לחזק את המעמד שלה עם מערכת ההפעלה החדשה ולתפוס נתח שוק גדול יותר בתחום הטלפונים החכמים.

סמסונג - גוגלפון

ה-i7500 מציג שיפורים רבים מול ה-Magic של HTC. בעוד שהעיצוב הגדול נשמר במכשירים של שתי החברות, העובי בסמסונג ירד ל-11.9 מ"מ לעומת 13.7 מ"מ, כאשר המסך ישאר בגודל זהה - 3.2 אינץ'.

המצלמה בסמסונג היא ברזולוציה של 5 מגה פיקסל, לעומת 3 מגה פיקסל ב-HTC. גם הזיכרון הפנימי גדול יותר ב-i7500, כאשר הוא עומד על 8 ג'יגה לעומת 192 מגה. לשני הטלפונים יש תמיכה ב-GPS וגלישה ברשתות דור 3.75.

גם סמסונג וגם HTC פועלות להשקת המכשיר בארץ כבר תקופה ארוכה, כאשר HTC נהנית בינתיים מיתרון אחד ברור - ניסיון של מספר חודשים בכל הבאגים שיש לאנדרואיד.

עדיין לא ידוע מתי הגוגלפון של שתי החברות יושק בישראל. ה-i7500 צפוי לצאת באירופה בחודש יוני, ומחירו עדיין לא נמסר.