רמי קלינשטיין מכחיש: "מעולם לא לקחתי סמים, לא היה ולא נברא"

הזמר נעצר בליל חמישי בחשד לאחזקת קוקאין ; היום הוא מגיב לפרסומים: "הייתי במסיבה ופגשתי את התאורן שלי, יצאנו החוצה לדבר ואז עוכבנו ע"י השוטרים; מעולם לא נגעתי ולא לקחתי סמים. מאוד קשה לי עם הדיווחים"

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

"לא היה ולא נברא. מעולם לא לקחתי סם" - כך הגיב היום (א') הזמר רמי קלינשטיין בפני התקשורת על הפרסומים לפיהם הוא נעצר בליל חמישי האחרון בחשד לאחזקה ושימוש בסם מסוג קוקאין.

קלינשטיין הוסיף: "היה לי קשה מאוד עם הפרסומים ביום שישי. זה הזכיר לי סרטים שראיתי, כמו 'לקשקש בכלב', פשוט לא יכולתי להתחרות בזה. זה לא היה נעים. מדובר בכזב, שקר, ניפוח אסטרונומי של פרטים לא נכונים".

"הייתי במסיבה במשך חצי שעה ואז פגשתי את התאורן שלי", סיפר קלינשטיין את גירסתו. "היה הרבה רעש, אז יצאנו החוצה כדי לדבר". לטענתו, מיד לאחר מכן עיכבו אותם השוטרים. "הוא שאל אותי אם אני מוכן להתלוות אליו לניידת".

לדבריו, "השוטרים אמרו שאני נאשם בשימוש בסם. אמרתי 'מה? לא יכול להיות'. גם בהמשך, כששאלו אותי, הכחשתי. במשטרה שאלו אותי אם אני מעוניין בבדיקת סמים, ואמרתי שכן. בסוף אפילו לא לקחו אותי".

הזמר עוכב ביום חמישי האחרון בנמל תל-אביב. שוטרי יס"מ עיכבו את קלינשטיין בעת שיצא עם אדם נוסף מאחד ממקומות הבילוי בנמל, בחשד להחזקה ושימוש בחומר החשוד כקוקאין.

על-פי גורמים במשטרה, השוטרים הבחינו בשני גברים שעוררו את חשדם וביקשו לערוך עליהם חיפוש. רק במהלך החיפוש התברר כי אחד מהם הוא קלינשטיין.

קלינשטיין נלקח מיד לחקירה בתחנת משטרה בצפון תל-אביב, והחומר שהיה ברשותו הוחרם ונשלח לבדיקה. הוא שוחרר בערבות עצמית, ולדברי המשטרה, הוא טען בחקירתו כי החומר שייך לחברו. בימים הקרובים יוחלט אם להגיש נגדו כתב אישום.