האג"ח של סיביל - יעד חדש לציידי מציאות; זינקו בתוך חודש בשיעור של 100% עד 160%

קבוצת משקיעים בראשות אלכס רבינוביץ' רוכשת בשוק מזה מספר חודשים אג"ח קונצרניות במחירי שפל: אחרי אסים וחברות נדל"ן אחרות הגיעה תורה של סיביל של פנחס צרפתי

קבוצת משקיעים בראשות אלכס רבינוביץ' ממשיכה במסע אגרסיבי של רכישת אג"ח קונצרניות במחירי שפל: אחרי אסים , של עדי קייזמן וחברות נדל"ן אחרות, רוכשת הקבוצה אג"ח של חברת סיביל יורופ ושל הבת סיביל ג'רמני , כך נודע ל"גלובס".

סיביל, שבשליטת פנחס צרפתי, עוסקת בנדל"ן מניב במזרח אירופה. המשבר הכלכלי ומחנק האשראי פגעו בחברה, שרשמה נכון לדצמבר 2008 גירעון בהון החוזר בהיקף של 26 מיליון אירו.

האג"ח של סיביל זינקו בחודש האחרון ב-100% עד 160% על רקע רכישות האג"ח. קבוצת המשקיעים, המיוצגת על ידי משרדו של עו"ד ד"ר יוסי שגב, מזהה הזדמנויות בחברות שיש להן יכולת החזר חוב, ורוכשת נתח משמעותי מסדרות האג"ח שלהן.

לאחר שהן רוכשות לפחות 25% יש להן יכול להשפיע באסיפות אג"ח ולמנוע מהלכים בהן בעלי ההון מציעים הסדרי חוב למרות שיש בידיהם את האמצעים לעמוד בתשלום בזמן. הקבוצה מתכוונת להבטיח את תשלומי הקופון והקרן בזמן בחברות שבהן הן מעורבות.

כצעד מונע ובכדי לחזק את כוחו, הודיע אמש צרפתי על כוונתו לרכוש אג"ח של החברה. ממשרדו של עו"ד שגב נמסר: "אין תגובה", ובסיביל רואים ברכישות "הבעת אמון ביכולות החברה, מצד המשקיעים". האג"ח זינקו היום בשיעור של 10% עד 19%.