קבוצת רכישה לבניין על חוף בת-ים: דירת 5 חדרים תימכר ב-1.25 מיליון שקל, כולל מרפסת, 2 חניות ומחסן

מחיר זה נחשב נמוך משמעותית מדירות 5 חדרים חדשות סמוכות הנמכרות בכ-2 מיליון שקל, אולם מדובר בפרויקט שיושלם לפי ההערכות רק בעוד כ-3.5 שנים

קבוצות הרכישה הגיעו גם לחופי בת ים. ל"גלובס" נודע, כי בשבועות האחרונים מתארגנת קבוצת רכישה להקמת בניין ראשון בשכונה המתוכננת בדרום-מערב בת ים. הבניין יתנשא לגובה של 13 קומות ויכלול כ-63 דירות, כאשר מחירה המוערך של דירת 5 חדרים יעמוד על 1.25 מיליון שקל, לרבות מרפסת, 2 חניות תת-קרקעיות ומחסן. מחיר זה נחשב נמוך משמעותית מדירות 5 חדרים חדשות סמוכות הנמכרות בכ-2 מיליון שקל, אולם מדובר בפרויקט שיושלם לפי ההערכות רק בעוד כ-3.5 שנים.

גורמים המקורבים לקבוצת הרכישה מסרו ל"גלובס" כי בחודש וחצי האחרונים 32 רוכשים שילמו את המקדמה הנדרשת עבור רכישת הקרקע בגובה 490 אלף שקל, שמבטיחה רישום הערת אזהרה. עלות הקרקע מוערכת בכ-31 מיליון שקל.

מדובר בתוכנית להקמת שכונת מגורים ומתחם מלונאות על חוף הים על גבול ראשון לציון. על פי התכנון, יוקמו 3,350 יחידות דיור בשלוש רצועות של בניינים בני 13-25 קומות. בקו המבנים הראשון הפונה לחוף הים ימוקמו 2,000 חדרי מלון ושטחים מסחריים כשבתוכנית גם מבני ציבור לשירות תושבי האזור.

למעשה, בעלי הקרקעות במתחם - שלושה איגודי מקרקעין ובעלים פרטיים, ממתינים כעת להיתרים מהוועדה המקומית של בת ים שתאשר את אופן העמדת המבנים הרבים במתחם, כאשר הם מקווים שעד סוף 2009 יחלו עבודות הפיתוח ותחילת עבודות הבנייה בסוף 2010. את התוכנית ערך משרד האדריכלים מן-שנער.