ישראכרט תעמיד הלוואות של עד 40 אלף ש' ללקוחות כל הבנקים

ההלוואה תינתן בפריסה של עד 36 תשלומים בטווח ריבית של פריים פלוס 4.8% עד פריים פלוס 9.9%, בהתאם למאפייניו הפיננסיים של הלווה

חברת כרטיסי האשראי ישראכרט, בניהול דב קוטלר, הודיעה כי תעמיד הלוואות ללקוחות כל הבנקים - הלוואה לכל מטרה ללא תלות בכרטיס אשראי או בבנק בו מנהלים את חשבונם, עד גובה הלוואה מקסימלי של 40,000 שקל. ההלוואה תינתן בפריסה של עד 36 תשלומים בטווח ריבית של פריים פלוס 4.8% עד פריים פלוס 9.9%, בהתאם למאפייניו הפיננסיים של הלווה. את הקרדיט סקורינג (דירוג האשראי של הלווה) תעשה ישראכרט בעצמה כמו גם מקורות המימון להלוואות שייעשו ממקורותיה של החברה.

בישראכרט מציינים ששירות קבלת ההלוואה אינו כרוך בתשלום עמלה כלשהי כגון עמלת הקמה, שינוי מועד ההחזר, פירעון מוקדם וכו'. כמו כן, ההלוואה תוזרם ישירות לחשבון הלקוח תוך 3 ימי עסקים כאשר ניתן לבצע פירעון חלקי או מלא של ההלוואה וכן לשנות את תנאי התשלומים בכל שלב בחיי ההלוואה. הערב תשיק החברה קמפיין פרסומי בנוגע לשירות פיננסי זה.

המנכ"ל קוטלר אמר היום כי "כניסת קבוצת ישראכרט לתחום ההלוואות ללא תלות בכרטיס אשראי הינו צורך מיידי של כלל לקוחות הבנקים בישראל כיום". לדבריו " זה מהלך אסטרטגי. הסכום של ההלוואה שאנו מעמידים הוא סכום גבוה ביחס לקיים בשוק האשראי הקמעונאי החוץ בנקאי וזה מצביע על רצוננו בתחום". בישראכרט מסרבים לדבר כיום על היעדים שהציבו לפעילות החדשה אך לדברי קוטלר, "מהדו"חות הכספיים עולה שחלקנו בשוק האשראי הקמעונאי החוץ בנקאי נמוך מחלקי בשוק כרטיסי האשראי. נפעל לצמצום הפער. יש לנו פוטנציאל לשוק גדול חדש".

עד כה העמידה החברה אשראי רק ללקוחות המחזיקים בכרטיס החברה - כמסגרת אשראי למחזיקי כרטיס האשראי ישראכרט more.