אמדוקס רוכשת את חברת jNetX תמורת 50 מיליון דולר

שתי החברות חולקות כמה לקוחות גדולים משותפים, ביניהם קבוצת וודאפון, בריטיש טלקום ומובילקום ■ אמדוקס אינה צופה כי רכישת jNetX תשפיע באופן מהותי על רווחיה בשנת הכספים 2010

עם 1.3 מיליארד דולר במזומן בקופה, חברת אמדוקס פותחת את הארנק ורוכשת את חברת jNetX, ספקית בשוק הפלטפורמות לאספקת שירותים (SDP), תמורת 50 מיליון דולר.

"רכישה זו מחזקת את מעמדה של אמדוקס בשוק ה-SDP הודות לצירוף המוצרים המובילים של jNetX לפתרונות חוויית הלקוח הקיימים של אמדוקס וליכולותיה בתחום אספקת השירותים", נמסר בהודעת אמדוקס. "לקבלת אומדן, קצב הצמיחה השנתי המצטבר בשוק ה-SDP נאמד ב-14% וצפוי להגיע ל-6 מיליארד דולר עד 2013". אמדוקס מסתמכת בתחזית זו על הערכה של חברת Analysys Mason מחודש אוגוסט.

שתי החברות חולקות כמה לקוחות גדולים משותפים, ביניהם קבוצת וודאפון, בריטיש טלקום ומובילקום. אמדוקס אינה צופה כי רכישת jNetX תשפיע באופן מהותי על רווחיה בשנת הכספים 2010.

אמדוקס מציינת בהודעתה, כי ספקיות השירותים שואפות כיום להתפתח מעסקים המתמקדים במתן שירותי גישה למנויים, לעסקים המספקים תוכן עשיר, יישומים ושירותים נוספים של הדור הבא. לדבריה, שילוב המוצרים של אמדוקס ו-jNetX יאפשר לספקיות השירותים לחשוף את רכיבי הטלקום וה-IP שברשת ולהציע שירותים מלוכדים הכוללים רשת, טכנולוגיות מידע ושירותים מבוססי אינטרנט לכל לקוחותיהן.

"גישה זו תועיל ללקוחות בכך שתאפשר השקה מהירה יותר של שירותים חדשים והגדלת הכנסות משירותים של הדור הבא, ותבדל את אמדוקס מרוב ספקי ה-SDP האחרים, התומכים בשירותי הדור הבא המסופקים באמצעות רשתות IP בלבד", מסרה אמדוקס.