נסרדישי על השמועות להחלפתו: "אני סוס קרבות מחושל מאוד"

באחרונה נפוצו שמועות כי שר האוצר שטייניץ מבקש להחליף את מנהל רשות המסים ■ נסרדישי בכנס של לשכת עורכי הדין: "אני משרת את המדינה כבר 44 שנה, ולא חדש בזה. אני מודה על הדאגה, אבל אני בסדר"

"אני סוס קרבות מחושל מאוד" - כך אמר הערב (ב') מנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי, בנוגע לשמועות על החלפתו הצפויה. נסרדישי דיבר בכנס בנושא מיסוי מקרקעין בלשכת עורכי הדין.

נסרדישי אמר עוד: "אני משרת את המדינה כבר 44 שנה, ולא חדש בזה. אני מודה על הדאגה, אבל אני בסדר".

בחודשים האחרונים מבקש שר האוצר, יובל שטייניץ, להחליף את נסרדישי כמנהל רשות המסים. שטייניץ בוחן דרכים כיצד להביא מחליף ליהודה נסרדישי, למרות שהחוזה עימו מסתיים רק בעוד למעלה משנה.

באחרונה נפוצו שמועות על גורמים שונים שקיבלו פניות מסביבתו של שטייניץ, שמועמדים להחליף את נסרדישי. בין היתר הוזכרו שמותיהם של ד"ר ישי בר, לשעבר נשיא בית-הדין הצבאי לערעורים ומרצה למיסוי באוניברסיטה העברית, וכן רו"ח דורון כוכבי, לשעבר מנהל משותף של מחלקת המסים בפירמת רואי החשבון ארנסט אנד יאנג.

נסרדישי התייחס גם לידיעה שפורסמה ב"גלובס", לפיה המדינה הפסידה למעלה מחצי מיליארד שקל מפעילותן של 65 פרויקטים של קבוצות רכישה במהלך השנה האחרונה. נסרדישי אמר כי "אין עסקה של קבוצת רכישה שלא נבדקת על-ידינו. אני לא יודע מאיפה הביאו את הנתונים האלה, אך הם לא נכונים. המחיר הנמוך בקבוצת הרכישה משקף גם סיכון שנוטלים הרוכשים".