בעיות ב-HOT: כ-514 אלף ממירים הוחלפו מתחילת השנה

היקף הפניות ב-HOT חסר תקדים גם בהשוואה ל-yes או לחברת הכבלים הצרפתית של פטריק דרהי, שלקוחותיהן מייצרים פחות משליש מכמות הפניות ב-HOT ■ החברה עובדת על תוכנית התייעלות אך מכחישה כי תפטר עובדים

חברת HOT החליפה מתחילת השנה ועד סוף נובמבר 514 אלף ממירים. מדובר במספר קיצוני וחריג בכל קנה-מידה, שיוצר לא רק עלויות כלכליות אדירות לחברה - אלא בעיקר עומס כבד על מוקדי השירות של HOT, שנאלצים לטפל בכל חודש ב-1.4 מיליון פניות.

מיליוני פניות לשירות הלקוחות

היקף מספר הפניות ב-HOT הוא חסר תקדים כשלעצמו, גם בהשוואה לחברה כמו yes או חברת הכבלים הצרפתית שמחזיק בעל השליטה ב-HOT, פטריק דרהי, שלקוחותיהן מייצרים פחות משליש מכמות הפניות.

מנכ"ל HOT, הרצל עוזר, הודה שלשום (ב') בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" כי "הממירים של חלק גדול מהלקוחות שלנו הם בני 10 שנים, והם חלק מהסיבה לבעיות בשירות". לדבריו, "אנחנו מחליפים ממירים ללקוחות, וזה מביא לירידה בשיחות של לקוחות עם ממירים תקולים למוקד השירות שלנו".

לפני כשבועיים כינס עוזר את הנהלת HOT ליומיים של דיונים על תוכנית העבודה לשנת 2010. כפי שפורסם ב"גלובס", דרהי הביע את דעתו בעניין וציין כי רמת ההוצאות התפעוליות של HOT גבוהה מדי ויש להפחיתן.

מקורות שונים בחברה אמרו כי עוזר ביקש מכל אחד מהסמנכ"לים להגיש לו תוכנית קיצוצים, כולל במצבת כוח-האדם, בהיקף של 10%. אלא שעכשיו מכחישים ב-HOT את שיעור הקיצוצים, ואומרים כי אין בכוונתם לפטר עובדים אלא להמשיך ולהתייעל בכל מה שרק ניתן.

מ-HOT נמסר כי "אנו נמצאים כבר מתחילת השנה במגמת התייעלות הכוללת הורדת עלויות ציודי קצה ותוכן, ומגמה זו צפויה להימשך גם בשנת 2010. עם זאת, בכוונת החברה להמשיך ולהשקיע בתחום השירות והשיווק".