תיירת שכחה 21 אלף דולר במונית - והנהג החזיר לה אותם

נהג מונית בניו יורק נסע למעלה משעה כדי למצוא תיירת מפוזרת מאיטליה שהשאירה את ארנקה במושב האחורי - ובו 21 אלף דולר ■ גם כשהגיע לכתובת שמצא בארנק והתיירת לא הייתה שם הוא לא התייאש והשאיר פתק עם פרטיו ליצירת קשר

מה הייתם עושים אם הייתם מוצאים ארנק ובו עשרות אלפי דולרים - לוקחים אותו אליכם או מנסים להשיב אותו לבעליו? נהג מונית מניו יורק הפך לגיבור לאחר שהחזיר לתיירת מאיטליה את ארנקה, אותו שכחה במושב המונית - ובו היו למעלה מ-21 אלף דולר.

פליסייה לטיארי בת ה-72 מאיטליה עלתה על מוניתו של מוקול אסדוזאמן בערב חג המולד במהלך חופשתה ב"תפוח הגדול". כשירדה ממנה, השאירה את ארנקה שהכיל את כל הכסף למימון החופשה שלה ושל ששת בני משפחתה.

מתוסכלת מכך שחופשת חג המולד עומדת להיהרס ניגשה לטיארי לתחנת המשטרה הקרובה, בניסיון נואש אחרון להציל את המצב העגום. השוטרים לא הצליחו לעודד את התיירת המסכנה, כשאמרו לה שלא תפתח ציפיות, כי אין סיכוי שתמצא את הכסף.

רגע לפני שהחליטה המשפחה לארוז את כל חפציה ולחזור לאיטליה, הושאר פתק מפתיע במעון בו שהו. הנהג אסדוזאמן נסע למעלה משעה לכתובת בלונג איילנד שמצא בארנק האבוד. גם אחרי הנסיעה הארוכה כשגילה שאין איש בבית הוא לא התייאש והשאיר פתק, עליו כתב: "אל תדאגי פליסייה... אני אשמור על הכסף".

בני המשפחה ההמומים והמאושרים יצרו קשר עם הנהג שהשאיר את פרטיו בפתק וקיבלו את כספם חזרה. הנהג הצדיק סירב אפילו לקבל פרס על התנהגותו הטובה.