רשימת הקניות של רומן אברמוביץ': וילה ב-19.5 מיליון דולר

המיליארדר והאוליגרך היהוד-רוסי רכש לזוגתו דאשה זוקובה וילה מפוארת בלוס אנג'לס, הכוללת 6 חדרי שינה, 8 מקלחות, בריכה פרטית, אולם קולנוע, חדרי משחקים ומרתף יינות

מסע הרכישות הראוותני של רומן אברמוביץ' נמשך. המיליארדר היהוד-רוסי רכש לזוגתו דאשה זוקובה וילה מפוארת בלוס אנג'לס. זוקובה, שניהלה את המו"מ על הווילה, הצליחה להוריד את המוכרים ב-11%, ושילמה עבור הוילה "רק" 19.5 מיליון דולר, ולא 21.9 מיליון דולר כפי שדרשו.

הווילה החדשה בלוס אנג'לס חולשת על 9,700 רגל (square feet), היא כוללת 6 חדרי שינה, 8 מקלחות, בריכה פרטית, אולם קולנוע, חדרי משחקים ומרתף יינות.

בבעלותו של אברמוביץ' בתים נוספים בלונדון, מוסקבה, ובאספן. בספטמבר האחרון הוא קנה אחוזה יוקרתית בסט' בארטס בסכום של 90 מיליון דולר - מהבתים הפרטיים היקרים ביותר שנמכרו אי פעם. בחודש שעבר רכש אחוזה בקאריביים ב-54 מיליון ליש"ט, ולאחר מכן קיים בה מסיבת פאר לבנו בהוצאה של 3 מיליון ליש"ט.

המיליארדר והאוליגרך לא מסתפק בנדל"ן בלבד. בבעלותו גם אוסף רחב של יצירות אמנות. מוקדם יותר החודש אברמוביץ' רכש 35 יצירות אמנות מודרנית שמיועדות ליאכטה היוקרתית שלו, כחלק מרכישות אמנות של כ-326 אלף דולר ב-6 החודשים האחרונים.

אברמוביץ' הוא גם הבעלים של היאכטה הגדולה בעולם, ה"אקליפס", ושל קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי. הונו של אברמוביץ' נאמד ב-7 מיליארד ליש"ט עפ"י דירוג הסאנדיי טיימס לעשירי 2009. בבעלותו עוד 3 יאכטות מפוארות, ששתיים מהן רכש במחירים 86.3 מיליון דולר ו-33.6 מיליון דולר.