אגם לידרים ואמיר יער הגיעו לפשרה בסכסוך הכספי ביניהן

בכך תם הקשר ארוך השנים בין אגם, שבשליטת הפניקס ובבעלות משותפת עם עוז ומשה ששון, לבין יער שיעזוב את החברה והקבוצה ■ יער הסיר במסגרת הפשרה את תביעתו המשפטית לביהמ"ש המחוזי בת"א כנגד אגם

אגם לידרים, בניהול איציק עוז ומשה ששון, ואמיר יער הגיעו לפשרה בסכסוך הכספי ביניהן ובכך תם הקשר ארוך השנים בין אגם, שבשליטת הפניקס ובבעלות משותפת עם עוז וששון, לבין יער שיעזוב את החברה והקבוצה.

לפיכך, יער, שהסיר במסגרת הפשרה את תביעתו המשפטית לביהמ"ש המחוזי בת"א כנגד אגם, יעזוב את תפקידו כמנכ"ל סוכנות הביטוח יער תוך חודש.

במאי שעבר הודיעו הצדדים כי לאחר חמש שנות שותפות אמיר יער מוכר את חלקו בסוכנות הביטוח יער ניהול הסדרים פנסיוניים לשותפיו מסוכנות אגם לידרים. או אז נקבע כי יער ימשיך לעבוד בקבוצת אגם לידרים למשך כמה שנים. ואולם, כעבור מספר חודשים התגלע סכסוך משפטי בין הצדדים ובסיומו הגיעו כאמור לפשרה ויער יעזוב בקרוב את הסוכנות.

עתה מבהירים שני הצדדים כי "בעקבות ההסדר שגובש חזר בו כל צד מטענותיו כלפי השני", ומבהירים בנוסף כי "אין ולא היו להם טענות אישיות איש כלפי רעהו".

אגם לידרים הינה סוכנות ניהול הסדרים פנסיוניים מהגדולות בשוק הביטוח והיא נמצאת בשליטת קבוצת הפניקס (70%), ובבעלות מיעוט של ששון ועוז. יער נכנס לשותפות עם אגם לידרים ב-2004. בכל אופן, יער נמצאת עתה במלואה בבעלות אגם.