שני פלסטינים חמושים נעצרו ליד ביתה של לימור לבנת

השב"כ עצר שני פלסטינים בחשד שתכננו לפגוע בשרת התרבות והספורט ■ בחיפוש שנערך על השניים נמצאו סכין ומחסנית ■ נסיבות האירוע נחקרות

האם סוכל ניסיון לפגוע בשרת התרבות והספורט לימור לבנת? השב"כ עצר בצהריים שני פלסטינים בסמוך לביתה של השרה בתל אביב, לאחר שבחיפוש שערכו בכליהם של החשודים נמצאו סכין ומחסנית. נסיבות האירוע נחקרות.

בחודש נובמבר האחרון הוגש כתב אישום נגד תושב רמת גן בן 38 שאיים לרצוח את לבנת. על פי כתב האישום, שלח האיש שני איומים חד-משמעיים לכתובת הדואר האלקטרונית האישית של השרה.

באיום הראשון נכתב "איך זה לקבל כדור בראש בין העיניים?", ובאיום השני נכתב "איך זה לראות אותך עטופה בשחור?". יחד עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשת מעצר עד תום ההליכים כנגד הנאשם.

היא "עשתה דברים לא נאותים למדינה"

בחקירתו במשטרה הסביר הנאשם את מעשיו, ואמר כי רשם את המכתבים משום שלבנת "עשתה דברים לא נאותים למדינה", כך לדבריו. השרה לבנת עצמה לא תופיע במשפט כעדה, משום שאין לה כל היכרות עם האיש".

בשבועות שקדמו למעצרו של החשוד, הגבירה המשטרה את האבטחה סביב השרה לבנת לאחר שהתקבלו התרעות מודיעיניות כי קיימת כוונה לפגוע בה. רמת האבטחה בסביבתה של השרה הורדה לאחר מעצרו של הנאשם לפני כשבוע.